Voor mijn part fietst iemand er 1 centimeter per jaar op en hangt de fiets de rest van het jaar aan een haakje aan de muur om er verlekkerd naar te kijken. Ik vind dat niet goed of fout, ik vind er helemaal niks van. Het staat je uiteraard vrij om er het jouwe van te vinden, we leven gelukkig in een vrij land maar ik vraag me af waar de bemoeizucht en de praatjes vandaan komen eerlijk gezegd. Wie ben je dan helemaal zelf wel als ik vragen mag? Het idee dat een random ventje op internet zou bepalen op wat voor fiets ik of wie dan ook verder "mag" rondrijden, werkelijk te komisch voor woorden toch.Pruller schreef: Blijkbaar vinden het een helehoop mensen het een normale zaak om met een fiets van 6000+ euro over de weg te bollen, maar nog geen 6000km per jaar te fietsen.
Geef me een kwartiertje in jouw huis en ik vind vast ook wel zaken waarvan ik vind dat jij ze helemaal nergens voor nodig hebt. Vind je dat iemand anders dat wat aangaat?
Overigens; mijn fiets is een overjarig model van 300 euro, voor het geval je denkt dat ik me aangesproken voel.
Vogens mij vind jij jouw benen een betere fiets waard dan je bankrekening en je vrouw goed vinden en steekt dat een beetje of is het niet? Kortom, ga scheiden en wordt prof dan komt het vanzelf goed. Of wordt volwassen.Blijf erbij: Fietsen doe je met je benen. Die benen bepalen wat mij betreft welke fiets je onder je kont kunt schuiven.