Boh, wat is dat saai zeg.
Maar op TR staan de trainingen op nummer 1. En ik moet ze nageven. Dat hebben zij echt goed voor elkaar.
Je kan de trainingen ook op Zwift inladen maar om meteen 2 abbo's af te sluiten is mij een beetje te.
Ik ben het volledig met je eens!De user interface, app, inschrijven etc. laten allemaal nog wel wat de wensen over, maar wat is er wel perfect in deze wereld. Als het eenmaal draait kijk je daar niet meer naar om.
Een random groupride met 700+ mensen ook (de helft is sneller, de andere helft langzamer en uiteindelijk rij je in de massa nog steeds alleen).
Verder moet je ook gewoon accepteren dat het een game is.
Het is en blijft een game en zo moet je het ook behandelen. Je kan juist profiteren van de mindere kanten van de game zoals de lagg bij het sprinten.
Je kan beter 20 sec op 700w sprinten dan een piek vermogen van 1100w aanhouden die maar 3 sec duurt en na 20sec onder de 400w uit komt. (Geschatte waarde) omdat de piekvermogen voorbij is voordat je avatar reageert met sprinten.
Puntje waar ik dan niet mee eens ben is de group ride.
Vooral bij een groupride van 700+ man heb je altijd wel een groepje waar je op terug kunt vallen. Mocht je die dag niet diep willen gaan dan laat jij je gewoon terug vallen en dan zoek je een groepje op die je wel kan/wil bijhouden.
Ik heb alleen Zwift en TR geprobeerd. Maar ik moet er niet aan denken om in een virtuele wereld te rijden die de buitenwereld na probeert te bootsen. Visueel aspect