Vandaag gefietst in 2015
Gaaf dat rondje veluwe wat jullie gedaan hebben! Watvoor bandjes hebben jullie daarvoor? 28mm slicks ofzo? Ziet er niet uit als een crosser waarmee jullie reden. Het geeft je wel veel mogelijkheden zeker op de veluwe waar je nog weleens een onverhard stuk tegen kan komen.
-
- Forum-lid
De "routebouwer" raadde brede banden aan, maar ik heb gewoon mijn 28 mm. conti 4 seasons gebruikt. We hebben de rulle zandstukken wat vermeden gezien de droge dagen afgelopen week. Sommige stukken onverhard waren vochtig en hard door de mist. Prima te doen. Gewoon op de oude Batavus koersfiets dus.
De rit over de Heuvelrug/Italiaanseweg paste helaas niet in mijn planning, anders had ik daar ook graag mee gereden. Maar als er animo voor is wil ik wel een 'weg' ritje hier door de omgeving organiseren.TumTumTum schreef: Mooie foto;s. Jeroen volgend jaar mee met de forumrit voor een mooie reportage.
Sommige stukken zijn best te doen met 23mm racebandjes. Maar onder andere op het Deelerwoud is wat breder wel prettig. Ik rijd zelf met 38mm Trigger Sport bandjes omdat ik hier in de Achterhoek en ook op de Veluwe graag een stukje onverhard meepak.geertjeb schreef:Gaaf dat rondje veluwe wat jullie gedaan hebben! Watvoor bandjes hebben jullie daarvoor? 28mm slicks ofzo? Ziet er niet uit als een crosser waarmee jullie reden. Het geeft je wel veel mogelijkheden zeker op de veluwe waar je nog weleens een onverhard stuk tegen kan komen.
-
- Forum-lid
Lekker weer vandaag, Maandag altijd vrij dus fiets uit de schuur.
Mooi weer racefiets is door geschoven naar mijn vrouw, dus maar op de MTB geklommen.
Rondje door het Leesten en stukjes van de mountainbike route rond Apeldoorn.
https://www.strava.com/activities/406854523
Ging nog goed in het kort, wellicht laatste keer dit jaar
Mooi weer racefiets is door geschoven naar mijn vrouw, dus maar op de MTB geklommen.
Rondje door het Leesten en stukjes van de mountainbike route rond Apeldoorn.
https://www.strava.com/activities/406854523
Ging nog goed in het kort, wellicht laatste keer dit jaar
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Stelvio vanuit Prato
Net voor het eerst met computertje gefietst, het rondje wat ik wil gaan trainen.
Was 28 kilometer, dus had dat goed geschat. Denk 30% steentjes en man..... Wat is dat zwaar. Voor je armen ook, ook helemaal uit conditie natuurlijk.
Echt afgewerkt. En zo hard ga ik niet, net geen 25 gemmiddeld.
Oei oei oei.... Wat een battle om een beetje fit te worden. Hoop wel dat het snel wat beter gaat, want.... zit al na een kilometer in het rood te fietsen momenteel, haha .
Denk dat mijn longarts gelijk had.... Was tijd om weer eens wat te doen.
Was 28 kilometer, dus had dat goed geschat. Denk 30% steentjes en man..... Wat is dat zwaar. Voor je armen ook, ook helemaal uit conditie natuurlijk.
Echt afgewerkt. En zo hard ga ik niet, net geen 25 gemmiddeld.
Oei oei oei.... Wat een battle om een beetje fit te worden. Hoop wel dat het snel wat beter gaat, want.... zit al na een kilometer in het rood te fietsen momenteel, haha .
Denk dat mijn longarts gelijk had.... Was tijd om weer eens wat te doen.
Laatst gewijzigd door Bredalp op 06 okt 2015 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Bredalp...volhouden. Echt, het gaat gebeuren...
Geen Stelvio maar een een extra rondje na mijn werk. Dat is voor mij heel wat omdat ik 99% van de gevallen te afgedraaid ben om na mijn werk nog iets anders te doen dan linea recta naar huis. Dit was dus een topdag voor mij.
Geen Stelvio maar een een extra rondje na mijn werk. Dat is voor mij heel wat omdat ik 99% van de gevallen te afgedraaid ben om na mijn werk nog iets anders te doen dan linea recta naar huis. Dit was dus een topdag voor mij.
Veni. Vidi. Fietsie.