Zou in theorie kunnen. 26" wiel met schijfremmen.
Canyon
- ldtriatleet
- Forum-lid
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Misschien kan Bart van wind cycle works je helpen aan een custom (stalen) pen.
Ik heb er 1 op m'n ultimate zitten van hem... Misschien is 30 of 40 graden te extreem dat weet ikk niet... Maar vragen kun je altijd.
http://windcycleworks.nl
Ik heb er 1 op m'n ultimate zitten van hem... Misschien is 30 of 40 graden te extreem dat weet ikk niet... Maar vragen kun je altijd.
http://windcycleworks.nl
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Denk dat je een kleinere framemaat nodig hebt, zelfs Valverde heeft geen negatieve stem op zijn Aeroad.ldtriatleet schreef: ↑14 sep 2017 19:14 Hoi, ik zoek een oplossing om dieper te zitten op mijn Aeroad CF SLX. Er zijn genoeg stuurpennen te krijgen die bijvoorbeeld -30 of -40 graden zijn, maar ik heb er nog geen gevonden die op een Canyon vork past. Iemand een goed idee?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik gok dat ldtriatleet een lange afstands triatleet is... En dus met een ligstuurtje op de aeroad rijdt. Wellicht daarom wat extra drop gezocht
Dat doet Valverde ook niet....
Dat doet Valverde ook niet....
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Dan koop je toch een tijdrit frame of maak je je positie langer, dan heb je hetzelfde effect.
- daniel1975
- Forum-lid HC
DT Swiss E1800 ipv Aksiums voor de Endurace CF SL instappers. Speciaal op jou verzoek daniel1975
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Het is alweer een weekje terug, maar inmiddels ben ik er samen met Canyon uit en ik ben tevreden met de uiteindelijke oplossing (een paar door mij gekozen schoenen+servicebeurt). Dat vind ik wel zo netjes om ook hier even te laten weten.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ja, afhankelijk van je budget en overall gebruik. De aeroad staat zelfs als optie bij de tri fietsen op de site. Heb je budget voor 1 goede fiets... Dan heb je er een mooi compromis aan de aeroad.. Start je ook wel eens stayed wedstrijden, heb je ook aan die ene fiets voldoende.jeroen@tajoby.com schreef: ↑15 sep 2017 14:41 Dan koop je toch een tijdrit frame of maak je je positie langer, dan heb je hetzelfde effect.
Tuurlijk is volle bak tt fiets logischer voor de lange afstand triathlons. Maar de meeste kilometers maak je in trainingen, en dat gaat vaak beter op een koersfiets dan op een tt fiets. Ik snap 't wel, zeker als je budget niet oneindig is.
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- ldtriatleet
- Forum-lid
Dit is het precies. Af en toe nog een triatlon en verder gewoon touren. De Aeroad is dan prima.MarkVeenstra schreef: ↑15 sep 2017 17:07Ja, afhankelijk van je budget en overall gebruik. De aeroad staat zelfs als optie bij de tri fietsen op de site. Heb je budget voor 1 goede fiets... Dan heb je er een mooi compromis aan de aeroad.. Start je ook wel eens stayed wedstrijden, heb je ook aan die ene fiets voldoende.jeroen@tajoby.com schreef: ↑15 sep 2017 14:41 Dan koop je toch een tijdrit frame of maak je je positie langer, dan heb je hetzelfde effect.
Tuurlijk is volle bak tt fiets logischer voor de lange afstand triathlons. Maar de meeste kilometers maak je in trainingen, en dat gaat vaak beter op een koersfiets dan op een tt fiets. Ik snap 't wel, zeker als je budget niet oneindig is.
Er zit ook nog een kapje op de voorvork tussen het frame en de stuurpen. Ik neem aan dat het niet gewenst is om die eraf te halen zodat je de stuurpen nog zo'n 1,5 cm lager kan zetten?
-
- Forum-lid
Ik zou Canyon eens het idee aan de hand doen om een opzetstuurtje te maken voor het H11 stuur als ik jou was, dat moeten ze eigenlijk wel hebben als ze hem in de tri sectie zetten.
Als je die onder het stuur bevestigt kan je wel diep genoeg zitten.
Als je die onder het stuur bevestigt kan je wel diep genoeg zitten.