Wielerseizoen 2024
-
- Forum-lid
En Puck Pieterse (?) niet vergeten. Is één van mijn favoriete rensters.
-
- Forum-lid
Yep. Puck vandaag weer Europees kampioen mtb in een kletsnat en aardskoud Roemenië.
Rekende af met PFP in een tweegevecht, PFP stapte later af vanwege die apocalyptische omstandigheden.
Vele rijders waren door de kou bevangen, Puck reed zonder beenstukken of regenvestje stoïcijns naar de zege!
Te zien op NOS Livestream...
Rekende af met PFP in een tweegevecht, PFP stapte later af vanwege die apocalyptische omstandigheden.
Vele rijders waren door de kou bevangen, Puck reed zonder beenstukken of regenvestje stoïcijns naar de zege!
Te zien op NOS Livestream...
Desondanks was het ons beste optreden in de finale van het Songfestival ooit!daniel1975 schreef: ↑12 mei 2024 20:16 En vergeten we vandaag de solo van Vollering niet?
De wielrenrenners vandaag (Poels, Vollering, Kooij, Van Empel) doen het stuk beter dan Europappa gister
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pfft, wat een pech.
Wie snapt trouwens de keuze van Gunnewijk om Wiebes als kopvrouw aan te wijzen voor de Spelen op dit parcours?
Als Vollering weg kan rijden moet ze gaan. Als je gaat wachten tot Lotte het doet rijd je voor plek 2.
Wie snapt trouwens de keuze van Gunnewijk om Wiebes als kopvrouw aan te wijzen voor de Spelen op dit parcours?
Als Vollering weg kan rijden moet ze gaan. Als je gaat wachten tot Lotte het doet rijd je voor plek 2.
Less is bore
Ik snap het wel. Ze kan meer dan alleen sprinten.daniel1975 schreef: ↑01 jun 2024 15:14 Pfft, wat een pech.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, maar ik zou haar niet alleen de beschermde status geven. Laat Van Dijk en Vos zich maar opofferen indien nodig, Vollering is ook in staat om hier (middels bijv een solo) hier te winnen.
Less is bore
Waarschijnlijk heeft Vollering ook die status.daniel1975 schreef: ↑01 jun 2024 17:48 Klopt, maar ik zou haar niet alleen de beschermde status geven. Laat Van Dijk en Vos zich maar opofferen indien nodig, Vollering is ook in staat om hier (middels bijv een solo) hier te winnen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
euh Vos knechten? Wie heeft er dit seizoen het beste gepresteerd? Met overwicht dan nog.daniel1975 schreef: ↑01 jun 2024 17:48 Klopt, maar ik zou haar niet alleen de beschermde status geven. Laat Van Dijk en Vos zich maar opofferen indien nodig, Vollering is ook in staat om hier (middels bijv een solo) hier te winnen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.