Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Rose (voorheen Red Bull)

tarzander
Forum-lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 02 apr 2007 23:25

tarzander 16 mar 2010 20:19

...een overgespoten Ridley Dean ;)...
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 17 mar 2010 00:54

patmaessen schreef:Had mijn fiets binnen 2 weken. Kreeg na hun automatisch bevestigings mailtje ook een mail met geegvens van versturen etc.


Heb vandaag ook de mail met verdere gegevens gekregen. Vroeg me nog af hoe Rose die fietsen levert, dus hoe krijg je ze thuis? Ik neem aan dat je er dan niet nog aan hoeft te gaan sleutelen.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 17 mar 2010 08:57

Elboutero schreef:
patmaessen schreef:Had mijn fiets binnen 2 weken. Kreeg na hun automatisch bevestigings mailtje ook een mail met geegvens van versturen etc.


Heb vandaag ook de mail met verdere gegevens gekregen. Vroeg me nog af hoe Rose die fietsen levert, dus hoe krijg je ze thuis? Ik neem aan dat je er dan niet nog aan hoeft te gaan sleutelen.


Fiets zit netjes in een doos verpakt. Stuur draaien en vastzetten, voorwiel erin, zadelpen en zadel monteren en setje pedalen erin draaien. Kind doet de was.
Als je hem hebt natuurlijk foto op het forum plaatsen. Succes ermee.

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 17 mar 2010 11:17

patmaessen schreef:
Elboutero schreef:
patmaessen schreef:Had mijn fiets binnen 2 weken. Kreeg na hun automatisch bevestigings mailtje ook een mail met geegvens van versturen etc.


Heb vandaag ook de mail met verdere gegevens gekregen. Vroeg me nog af hoe Rose die fietsen levert, dus hoe krijg je ze thuis? Ik neem aan dat je er dan niet nog aan hoeft te gaan sleutelen.


Fiets zit netjes in een doos verpakt. Stuur draaien en vastzetten, voorwiel erin, zadelpen en zadel monteren en setje pedalen erin draaien. Kind doet de was.
Als je hem hebt natuurlijk foto op het forum plaatsen. Succes ermee.


Dank je wel! Gaat om de nieuwe fiets van m'n vriendin, maar zal zeker even een foto plaatsen als die binnen is.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 24 mar 2010 20:12

Het frame X-lite ziet er zeer netjes uit, alleen jammer dat losse frames niet verkrijgbaar zijn, zie X-Lite
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 25 mar 2010 15:14

Vandaag bij de post:

Afbeelding

De nieuwe fiets van m'n vriendin. Stuur etc moet ik nog aanpassen. Twijfel alleen op dit moment of de fiets voor haar niet te groot is, ze is niet thuis dus nog niet kunnen testen.

Het is trouwens de Carbon Flyer afgemonteerd met Ultegra.

Die bidon aan de zitbuis krijg je er trouwens alleen met heel veel moeite uit :)
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 25 mar 2010 15:26

Fiets ziet er mooi uit. Ik ga er vanuit dat ze bij Rose haar toch wel goed hebben opgemeten (tenzij je hem via internet besteld hebt)
Als mijn vriendinnetje morgen weer van der reisje terug is vragen of ze toch niet wil nadenken om een fietsje aan te schaffen om samen te peddelen... Ik kan haar tenminste een mooi voorbeeld laten zien.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

josvtec
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 27 mei 2009 21:04

josvtec 25 mar 2010 15:28

Geweldige fiets.
Mooie kleurstelling.
Ik heb hetzelfde met die bidon onder de zitbuis, gaat niet echt makkelijk.

mj
Forum-lid
Berichten: 295
Lid geworden op: 08 aug 2007 14:22

mj 25 mar 2010 15:32

gewoon een kleinere bidon kopen voor die plaats.

kennyd
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 feb 2010 15:34

kennyd 25 mar 2010 15:51

En ik maar wachten op de mijne. Besteld op 9jan., 3 weken geleden bericht gekregen dat ze hem gaan klaarmaken, maar nog steeds niets. En nu met dat lekker weertje zo ik er toch graag een toerke mee doen.

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 25 mar 2010 15:54

KennyD schreef:En ik maar wachten op de mijne. Besteld op 9jan., 3 weken geleden bericht gekregen dat ze hem gaan klaarmaken, maar nog steeds niets. En nu met dat lekker weertje zo ik er toch graag een toerke mee doen.


Dat is inderdaad wel vervelend. Deze is anderhalve week geleden besteld...
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

josvtec
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 27 mei 2009 21:04

josvtec 25 mar 2010 15:57

KennyD schreef:En ik maar wachten op de mijne. Besteld op 9jan., 3 weken geleden bericht gekregen dat ze hem gaan klaarmaken, maar nog steeds niets. En nu met dat lekker weertje zo ik er toch graag een toerke mee doen.


Dat is zeker balen.
Ik zou even contact opnemen met Rose, je weet maar nooit waar het goed voor is.

Plaats reactie