Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 25 nov 2005 00:30

Heb net het weeralarm op http://www.knmi.nl/ gelezen...! Benieuwd wie er morgen op de fiets klimt...
Morgen heb ik een late dienst dus als het ff mee zit moet ik dwars doorheen ..! Ik hou daar wel van...vechten tegen de elementen..!
"Afstappen is geen optie"

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 25 nov 2005 08:17

Quote: Origineel geplaatst door Cor01 op 24 November 2005
Heb net het weeralarm op http://www.knmi.nl/ gelezen...! Benieuwd wie er morgen op de fiets klimt...Morgen heb ik een late dienst dus als het ff mee zit moet ik dwars doorheen ..! Ik hou daar wel van...vechten tegen de elementen..!


Ikke , op weg naar het werk , 2 km door de sneeuw !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 25 nov 2005 12:59

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 25 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 24 November 2005


Heb net het weeralarm op http://www.knmi.nl/ gelezen...! Benieuwd wie er morgen op de fiets klimt...
Morgen heb ik een late dienst dus als het ff mee zit moet ik dwars doorheen ..! Ik hou daar wel van...vechten tegen de elementen..!

He Cor!1 zit nu lekker achter m,n PC en kijk naar buiten , tsjonge jonge ik zou m,n Hond er geens in laten lopen laat staan erdoor heen fietsen, nee in het weekeinde wordt het mss iet beter en dan zullen we wel weer een gokje wagen om ons op het ros te hijsen. Ik vecht tegen de elementen op dit moment en die heet Stofzuigen het gehele huis!! opdracht van moeder de vrouw! is al slopend genoeg lijkt mij


.....Inderdaad...afzien bij dit soort opdrachten...ken het maar al te goed.
Nog 1,5 uur en dan mag ik de storm in......!
"Afstappen is geen optie"

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 25 nov 2005 15:15

Sterkte Cor1!! Ik zou er niet aan moeten denken om in dit weer te moeten gaan fietsen.. Ik hoop voor je dat je niet over bruggen of dijken moet.. Zo ja, hou je maar goed vast.

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 25 nov 2005 16:28

zo net terug van een rondje, wat een lekker weertje zeg , heerlijk, licht briesje in de rug, zonnetje erbij..
heerlijk. wat kan het leven mooi zijn..
 
 
oeps... ben een maand of 4 te vroeg ...

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 25 nov 2005 17:18

eergisteren herstelritje met een goede vriend van me op zn mountainbike. 25 km, 25.5 gem.
Gisteren binnen gefietst. T wilde in het begin niet zo (beetje spierpijn in de kuiten, waar dat nou vandaan komt), toch maar doorgegaan en terug van intervallen en andere gekkigheid naar zo'n 30min D2. daarna was de moraal weer ok en alsnog wat intervallen en krachttraining gedaan. Alleen jammer dat de hometrainer geen zwaardere standen heeft voor echt krachttraining met laag toerental. al met al 85 min.
Zag net dat mn hartslag (rustpols) tegen de 60 lag, ipv onder de 50. ook niet helemaal ok, maar misschien komt het door de pot koffie die ik net weggewerkt heb. Wordt vandaag dan maar geen duurritje buiten.

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 25 nov 2005 21:22

nog nooit heb ik het zo zout gevrete.
Normaal ga ik elke vrijdagavond naar rp'm toe. En nu kon ik vannemiddag niet werke zodat ik de helemiddag me kapot hebt verveeld, want ik dacht bij me eige ik ga nu niet in dit hondeweer mtb'en want ik ga vanaaf rpm'en. Wat blijkt nou, gaat het rpm niet door vanwege het slechte weer.
Rpm is binnen dan heb je tog geen last van het weer. Zwaar kut want ik had er zeker wel zin in en nu moe ik me weer vervele
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 25 nov 2005 23:01

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 25 November 2005
Wilt u wat minder met vleeswaren gooien het woord K*t , mag ook met een D worden geschreven





TUK , bevat dezelfde letters en ook daar kun je aan lekken.( of is dat nu iets te sexistisch )

Zoals het er hier nu uit ziet zal het fietsen morgen ook niet veel worden . Was de sneeuw op de straten verdwenen , is ie nu alweer rijkelijk aanwezend . Sinds 17.00 uur al zeker 5 cm sneeuw gevallen. En de voorspellingen voor de regio is , sneeuw.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie