Vandaag gefietst in 2012
Wat een verslagen allemaal , respect,
Gister 58 km ,
Vandaag Veenendaal, Wageningen (Grebbeberg )Rhenen , Elst, Amerongen, Lekdijk ,Langbroek ,Cothen ,Wijk bij Duurstede , Lekdijk , Amerongen , Leersum, Veenendaal,
goed voor 70 km.
Gister 58 km ,
Vandaag Veenendaal, Wageningen (Grebbeberg )Rhenen , Elst, Amerongen, Lekdijk ,Langbroek ,Cothen ,Wijk bij Duurstede , Lekdijk , Amerongen , Leersum, Veenendaal,
goed voor 70 km.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Wil je op 1 plek blijven? Dan zou ik voor Argelès Gazost gaan, je kan dan in de directe omgeving kiezen uit o.a.:havana schreef:Stomme ding was ik vergeten Maar ik heb er mijn vakantie niet door laten verpesten, heb al mijn ritjes gedaan met m'n casual zonnebril, een Tommy Hilfiger.rene schreef:@Havana, respect !
Ik heb deze zomer al contact gehad met "legrimpeur" voor komend jaar , maar ik zal jou zeker even een PM sturen met wat vragen. Mijn zoon kijkt er nu al naar uit , en wie weet een forum ritje daar !
P.s. Waar was je Oakley ?
Ben inmiddels ook weer thuis, i.v.m. de kleine hebben we 's nachts gereden. Het is de kleine goed bevallen, hij heeft alleen maar geslapen. In 11 uurtjes reden we van Buis naar Den Bosch, naar mijn moeder.
@ Steven
Indrukwekkend lijstje. Wat is een goede uitvalsbasis voor de bekende cols? Volgend jaar willen we een weekje Pyreneeën en een weekje Provence.
- Pont d’Espagne
- Col du Soulor
- Col d’Aubisque
- Col de Spandelles
- Hautecam
- Luz Ardiden
- Col du Tourmalet
- Col d’Aspin
- Port de Gavarnie
- Port de Boucharo
- Col de Bordères
- Port d’Arrens
Ik was zelf op rondreis met cycletours en verbleef in St. Jean-pied-de-port, Ochagavia (ES), Oloron Ste. Marie, Argelès Gazost, Avajan, Castillon, Tarascon, Quillan en Lezignan-Corbières
alleen weken mijn etappes wel wat af van wat er op dat kaartje staat
- Le Grimpeur
- Forum-lid
+1. Zelf heb ik een (flink) aantal jaren geleden vanuit Argelès-Gazost zo ongeveer alle bekende beklimmingen gedaan tussen de Col du Portillon bij Bagnères-de-Luchon in het oosten en de Col de Marie-Blanque in het westen. Prima standplaats dus! Je zult dan inderdaad wel moeten kiezen, want in één week "alles" doen gaat waarschijnlijk niet lukken .steven250 schreef: Wil je op 1 plek blijven? Dan zou ik voor Argelès Gazost gaan, je kan dan in de directe omgeving kiezen uit o.a.:...
60 x Ventoux
Vandaag de uithoeken van Voorne-Putten aangetikt. Goed voor zo'n 68km in 135 minuten.
Lekker op het gemakje alles in D1 kunnen houden, totdat op de terugweg een flinke wind kwam opzetten. Sowieso viel het weer zwaar tegen; nauwelijks zon en gewoon fris langs het Brielse meer.
Hoop Duitse kentekens gezien vandaag. Ook eentje die z'n VW pal voor m'n neus op het fietspad parkeerde. Toen heb ik me even laten gaan..
Lekker op het gemakje alles in D1 kunnen houden, totdat op de terugweg een flinke wind kwam opzetten. Sowieso viel het weer zwaar tegen; nauwelijks zon en gewoon fris langs het Brielse meer.
Hoop Duitse kentekens gezien vandaag. Ook eentje die z'n VW pal voor m'n neus op het fietspad parkeerde. Toen heb ik me even laten gaan..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag de Erasmus Tour Rotterdam gefietst. Mooi lusje door stukje Europoort (wat in al zij industriele lelijkheid ook wel weer een bepaalde schoonheid heeft zo voor een keer), VoornePutten, kop van Goeree-Overflakkee en via het pontje bij Beijerland en de Heijnenoordtunnel terug naar de Kuip. Lekker gefietst, stiekum best nog veel wind. Gelukkig goede benen dus vooral motor gespeeld voor ons pelotonnetje-voor-1-dag. Al is 60km tegenwind naar huis best pittig . Verzorging onderweg was goed (krentebollen, water, sportdrank, appels, bananen, snickers). Tochtje verdient meer deelnemers IMHO.
Alles bij elkaar lekker fietsochtendje gehad, morgen maar weer op de ATB
Alles bij elkaar lekker fietsochtendje gehad, morgen maar weer op de ATB
Less is bore
Ik ben jullie onderweg vast tegengekomen, kan bijna niet missen.
(Had totaal geen weet van die tocht, Daniel. Anders had ik 'm graag gereden)
(Had totaal geen weet van die tocht, Daniel. Anders had ik 'm graag gereden)
- daniel1975
- Forum-lid HC
We hebben wel een tijd zo'n Giant in de groep gehad, maar hoop dat jij dat niet was: die kon echt niet sturen
Less is bore
Haha, wasn't me, heb de hele weg alleen gereden.
Ik ben op de dijk richting Hellevoetsluis (langs het Haringvliet) wel veel wielrenners tegemoet gereden.
Wat vond je van de fietspaden op Voorne-Putten? Je hebt hier dan geen spannende heuvels of viaducten, het bolt wel heerlijk. Zodra ik van het eiland af ga vind ik de wegen altijd een stuk minder prettig.
Ik ben op de dijk richting Hellevoetsluis (langs het Haringvliet) wel veel wielrenners tegemoet gereden.
Wat vond je van de fietspaden op Voorne-Putten? Je hebt hier dan geen spannende heuvels of viaducten, het bolt wel heerlijk. Zodra ik van het eiland af ga vind ik de wegen altijd een stuk minder prettig.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wegen waren over het algemeen prima. Mooie fietspaden aangelegd op en langs de dijken. Ze zijn daar op Schouwen Duiveland ook mee bezig langs de Oosterschelde, alleen strooien ze er daar van dat ellendige grove split overheen en op V-P is het mooi glad asfalt.
Less is bore