Welk tasje? Bij mij zat zoiets niet in de doos. Ik doe hem nu in een plastic zakje wanneer ik hem samen met andere spullen vervoer.benvdv schreef:Ik heb geen screenprotector alleen stop hem nu wel netjes in bijbehorend tasje omdat ik hem altijd in mijn sporttas gooide met andere spullen als ik ergens heen ging. Daardoor wel een krasje overgehouden.
Garmin Edge 800
Straks weer lekker crossen
-
- Forum-lid
Ik heb een soort tasje laten maken van een zachte stof door mijn moeder, duurde 5 minuten, je kan het sluiten door het koordje aan te trekken.. heel handig voor vervoer, ook had ik een opbergtasje bijgekocht. voor de HSmeter..
Maar stel, na 3 jaar ofz, is het scherm amper leesbaar door krasjes ofzo, kan je dan het 2delaagje plastic vervangen of heb je dan gewoon pech?
Maar stel, na 3 jaar ofz, is het scherm amper leesbaar door krasjes ofzo, kan je dan het 2delaagje plastic vervangen of heb je dan gewoon pech?
Ik dacht laatst ergens foto´s te hebben gezien van een Edge 800 die was aangeloten op een iPad in een topic. Maar ik kan het niet zo gauw meer vinden. Ik was aan het overwegen om een iPad of andere tablet aan te schaffen zodat Mapsource makkelijker te gebruiken zou zijn tijdens mijn vakanties (omdat ik dan geen laptop) hoef mee te sjouwen. Afgelopen zomer had ik een laptop mee naar Oostenrijk, maar eigenlijk was dat onhandig.
ZIjn er nu eigenlijk Mapsource (of iets anders) apps voor de iPad of Android tablets, want ik kwam het met Google ook niet zo echt tegen...
Alvast bedankt !
ZIjn er nu eigenlijk Mapsource (of iets anders) apps voor de iPad of Android tablets, want ik kwam het met Google ook niet zo echt tegen...
Alvast bedankt !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ok, thanks gevonden... Jammer, ik dacht dat het een "plug-and-play" oplossing was...amclassic-fan schreef:Dat was de post van Havana in dit topic een paar pagina's terug.
Toch jammer dat er geen simpele oplossingen zijn i.c.m. een tablet.. Ik hoopte dat er simpelere goed werkende oplossing zou zijn, en dan eigenlijk ook voor een Honeycomb of Windows tablet o.i.d. Misschien schaf ik dan toch maar een netbook aan i.p.v. een tablet voor in de vakantie...
Mapsource gaat sowieso niet werken op de iPad. Sowieso wordt een offline app denk ik heel moeilijk.
Voor op de camping neem ik zelf gewoon een oude laptop mee. Werkt prima en mocht ie gejat worden is het ook geen groot drama.
Voor op de camping neem ik zelf gewoon een oude laptop mee. Werkt prima en mocht ie gejat worden is het ook geen groot drama.
Ok, jammer... Heb er ook nog niets over kunnen vinden op internet. Ja, laptop had ik afgelopen zomer ook mee, en dat werkte inderdaad perfekt. Maar toen had ik een auto bij me en kwam ik steeds op dezelfde plek terug bij mijn tent. Echter komende zomer heb ik alleen mijn fiets en een rugzak bij mij... Dan zou ik 's avonds wel het een en ander willen bekijken in het hotel (en daarnaast gewoon voor andere dingetjes)... En ik dacht er aan om een tablet of netbook mee te nemen. Eigenlijk zo klein mogelijk, maar dan met genoeg functies... Een echte laptop is eigenlijk te lomp. Nu zie ik alleen een netbook als de oplossing, maar dat is toch ook weer 1kg extra bagage...havana schreef:Mapsource gaat sowieso niet werken op de iPad. Sowieso wordt een offline app denk ik heel moeilijk.
Macbook Air
Ja, duhh... Wel lekker licht en plat...havana schreef:Macbook Air
-
- Forum-lid
Ik zou 1 stukje kaart moeten hebben van nederland, 1 klein bestandje, hoe krijg ik dat in mapsource?
Ik had vooraf al problemen met het maken van die img bestand.
Is dit gemakkelijk te doen? grtz
Ik had vooraf al problemen met het maken van die img bestand.
Is dit gemakkelijk te doen? grtz
Er zijn nog 3 wachtenden voor u. Blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Vandaag voor het eerst sinds 1,5 jaar een complete vastloper van de Edge 800.. Het toestel deed helemaal niet meer en was ook niet uit te krijgen..! Door verschillende knoppen tegelijkertijd vast te houden ging hij toch uit. Daarna weer opgestart en de route weer opgepakt. Weet niet waar het aan gelegen heeft, maar alles doet het weer nu gelukkig
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc