Die heeft behalve het fietsen al een andere baan
Puck Moonen
Ik denk dat je het misschien niet echt wilt weten, maar om te voorkomen dat er gezegd gaat worden dat ik geen antwoord meer geef, dan toch maar.
Ik heb moeite met mensen die zeggen een technisch vak te studeren, en dan wel natuurkunde en scheikunde, en dan dus alleen maar het idee gehad hebben om een VWO certificaat te gaan halen. Als je 23 bent zeggen dat je nog zo jong bent en nog maar net fietst, want al minstens 6 jaar zo is. Dat jouw tijd nog wel komt en dat je er heilig in gelooft wereldkampioen te kunnen worden. Ik hoop echt, velen zullen het niet geloven, dat Puck haar inkomsten uit Instagram nog vele jaren voor een onbezorgd financieel leven zullen zorgen. Maar dan liever niet aan de status van een profwielrenster.
Met als resultaat dat er zo weer iemand over me heen valt omdat er vinden dat bovenstaande ook gezeur is.
Vrij vertaald: je neemt aanstoot aan de wijze waarop Puck zich presenteert in de media (dan wel hoe ze gepresenteerd wordt in de media). Dat mag, en is ook nog wel te begrijpen ook. Maar benoem dat dan wanneer het ter sprake komt en grijp niet elke gelegenheid aan om te melden (al dan niet met cynische ondertoon) dat ze een slechte renster is. Het enige dat je ermee bereikt is dat mensen je reacties irritant gaan vinden en je mening niet meer serieus nemen (want, begrijpelijkerwijs afdoen als gezeur en gejammer)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En 't gaat er ook niet om dat jij het hier niet zou mogen, en anderen in andere topics wel.
Want ook in andere topics is het net zo irritant als een discussie oeverloos herhaalt blijft worden, of dezelfde negativiteit continu voor 't daglicht gebracht wordt. Wat daar overigens óók steeds gezegd wordt irritant te zijn.
Want ook in andere topics is het net zo irritant als een discussie oeverloos herhaalt blijft worden, of dezelfde negativiteit continu voor 't daglicht gebracht wordt. Wat daar overigens óók steeds gezegd wordt irritant te zijn.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
badum tsss
Je beseft dat je met deze makkelijke grap blijk geeft niet over de morele superioriteit van een Timo te beschikken hoop ik?
Je beseft dat je met deze makkelijke grap blijk geeft niet over de morele superioriteit van een Timo te beschikken hoop ik?
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Tekort waaraan Jans? Want ik begrijp werkelijk niet waar je deze kwalificatie (van o.a. mij?) op baseert.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?