Het grote domme vragen topic
Je zet meer kracht op de pedalen, maar de hartslag gaat ook 10 slagen/minuut omhoog.
Zelf gebruik ik tijdens het klimmen uit het zadel gaan als afwisseling. Een versnelling hoger schakelen en een minuutje uit het zadel. Meestal iets lagere cadans. Herken de hogere hartslag niet bij het uit het zadel gaan.
viewtopic.php?t=29300
viewtopic.php?t=29300
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Xl perikelen,
Is 2.xl hetzelfde als xxl, of is het xxxl,? vraag het mij altijd af, vooral op Ali enz wordt het vaak doorelkaar gebruikt,geldt natuurlijk ook voor 3.xl .
Is 2.xl hetzelfde als xxl, of is het xxxl,? vraag het mij altijd af, vooral op Ali enz wordt het vaak doorelkaar gebruikt,geldt natuurlijk ook voor 3.xl .
Je bedoelt dus dat ze maar 1 maat hebben en na je bestelling de gewenste maat in het boordje printen..
Dan bestel ik beide maten! gemiddeld moet dat passen.
Maar even serieus ...
je moet heel goed opletten wat er bij staat over de maten. Vaak staat er iets bij als: Fit: Past qua maat, nemen uw normale grootte Dan heb je een redelijke kans dat het (bijna) past. Het is zeker geen garantie. Dit zie je veel bij die toko's die tot maat 4XL gaan.
Ook zie Fit: Fits kleiner dan gebruikelijk. controleer deze winkel sizing info. Daarmee bedoelen ze dat zelfs 3XL niet past als je gewoonlijk XXL draagt.
Meestal gaat bij zo'n tent de maten niet verder dan 2 of 3XL
Soms staat er bij: Asian sizes. Dit is de duidelijkste aanduiding, want dan weet je absoluut zeker dat het te klein zal zijn.
Anyhow, het verdient aanbeveling de maattabellen goed te bestuderen.
je moet heel goed opletten wat er bij staat over de maten. Vaak staat er iets bij als: Fit: Past qua maat, nemen uw normale grootte Dan heb je een redelijke kans dat het (bijna) past. Het is zeker geen garantie. Dit zie je veel bij die toko's die tot maat 4XL gaan.
Ook zie Fit: Fits kleiner dan gebruikelijk. controleer deze winkel sizing info. Daarmee bedoelen ze dat zelfs 3XL niet past als je gewoonlijk XXL draagt.
Meestal gaat bij zo'n tent de maten niet verder dan 2 of 3XL
Soms staat er bij: Asian sizes. Dit is de duidelijkste aanduiding, want dan weet je absoluut zeker dat het te klein zal zijn.
Anyhow, het verdient aanbeveling de maattabellen goed te bestuderen.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018