Hier staat een korte samenvatting. Het interview zelf was echt grappig.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/damia ... n-scooter/
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Hier staat een korte samenvatting. Het interview zelf was echt grappig.
Als ze het Kuss echt gunnen (en daar lijkt het nu toch wel op) lijkt het me dat Gesink, Valter, Kelderman en Van Baarle Kuss wel naar de meet moeten kunnen brengen zonder tijdverlies. Denk niet dat TJV nog schrik heeft van de nrs 4 t/m 6 van het klassement.
Lcsmet schreef: ↑15 sep 2023 09:07Objectief blijven.daniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 07:14Als je nog denkt dat alles clean was bij Mapei dan hoeven we niet eens verder te discussiëren.
Op het moment van de foto van de overwinning waren de 3 renners van Mapei clean.
Als je “clean” vervangt door “niet positief getest” of “nog geen bewezen dopeurs” ben ik het met je eens. Waarmee ik wil zeggen dat ik niet verrast zal zijn als de suprematie van TJV ooit in een negatief daglicht komt te staan.Lcsmet schreef: ↑15 sep 2023 09:07Objectief blijven.daniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 07:14Als je nog denkt dat alles clean was bij Mapei dan hoeven we niet eens verder te discussiëren.
Op het moment van de foto van de overwinning waren de 3 renners van Mapei clean.
Als alles goed gaat is komende zondag bij de 3 renners van Jumbo alles clean.
IK zie echt het verschil niet, enkel dat Jumbo deze Vuelta het nog straffer doet en al een paar Gewiss, Mapei's gedaan heeft.
@ammattipyoraily
#LaVuelta23, Stage 18
LA CRUZ DE LINARES (8.08 km, 8.77 %, 709 m)
24:25 | Evenepoel
24:57 | GC group
23:45 | Ayuso, E.Mas, Kuss, Roglic
23:48 | Landa
23:54 | Vingegaard
24:39 | Buitrago, Uijtdebroeks, Almeida
24:48 | P.Sanchez
———
25:40 | Evenepoel
Dat dus.evilhomer schreef: ↑15 sep 2023 11:50Als je “clean” vervangt door “niet positief getest” of “nog geen bewezen dopeurs” ben ik het met je eens. Waarmee ik wil zeggen dat ik niet verrast zal zijn als de suprematie van TJV ooit in een negatief daglicht komt te staan.Lcsmet schreef: ↑15 sep 2023 09:07Objectief blijven.daniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 07:14
Als je nog denkt dat alles clean was bij Mapei dan hoeven we niet eens verder te discussiëren.
Als alles goed gaat is komende zondag bij de 3 renners van Jumbo alles clean.
IK zie echt het verschil niet, enkel dat Jumbo deze Vuelta het nog straffer doet en al een paar Gewiss, Mapei's gedaan heeft.