Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Force groep net bezorgd.
Bij elkaar gepakt setje; mooie 2x-upgrade kit in originele verpakking, verder allemaal losse onderdelen in bubbelplastic.
Blijkbaar ergens restpartijen oid opgekocht?
Bij elkaar gepakt setje; mooie 2x-upgrade kit in originele verpakking, verder allemaal losse onderdelen in bubbelplastic.
Less is bore
Dat was bij mij ook het geval; cassette, crank e.d. in losse bubbeltjes-enveloppes verpakt en dat deed mij ook vermoeden dat het bij elkaar geraapt is (daarom ook het Italiaanse BB gok ik)daniel1975 schreef: ↑04 sep 2020 14:02 De Force groep net bezorgd.
Aan de andere kant: het is allemaal nieuw, goed verpakt dus wat maakt mij het uit
Ik rij met mechanische schijfremmen dus de remhoeven direct op marktplaats gezet en binnen een paar uur verkocht voor 65 euro. Nu maar hopen dat het met de Dura Ace 9000 groep net zo snel gaat (maar die gaat voor iets meer dan 65 euro weg.... )
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat zijn dan partijen voor OEM montage. Die worden bij de fietsfabrikanten ook niet in nette doosjes afgeleverd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Inderdaad.thestudent schreef: ↑04 sep 2020 15:05 Dat zijn dan partijen voor OEM montage. Die worden bij de fietsfabrikanten ook niet in nette doosjes afgeleverd.
Alle onderdelen worden "los", (individueel in plastic wikkeltje) , een doos A-derailleurs, een doos shifters, enz, bij de fietsfabrikant geleverd.
En het fietsassemblagebedrijf verkoopt deze, wat normaal niet de bedoeling is, met een al dan niet kleine marge verder.
Met de juiste contacten zijn er fietshandelaars die af en toe ook zo'n complete groepsets aan zotte prijzen aanbieden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
OEM ken ik inderdaad, alleen het grappige hier is dat de shifters en derries wel in een mooie luxe verpakking zat.
Less is bore
-
- Forum-lid
Santini Tono Puro Bib Shorts. Naast Castelli, Sportful mijn derde merk broek. Ben benieuwd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Na veel gevloek en gezucht mijn nieuwe Hebie Wingee spatborden gemonteerd. Dremel, boor, tangetje nodig gehad. Wat een gedoe. Maar super stevig. Gravel Frankenbike omgebouwd tot winter commuter. Mocht ik ooit weer naar werk mogen...
(ja de fiets is van de verkeerde kant op de foto gezet...)
Zo Franken vind ik hem niet, vind het best wel een netjes geheel.Frankenbike
Denk niet dat we een winter commuter nodig hebben.....omgebouwd tot winter commuter. Mocht ik ooit weer naar werk mogen...
Deze winter iig.
Met die fietstas kan je zo VIP lid worden bij de ANWB
WhatsApp Image 2020-09-09 at 14.33.18.jpegWhatsApp Image 2020-09-09 at 14.33.18 (1).jpeg
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ik moest een pakketje wegbrengen, vond het een mooie combi zo