... daarnaast hebben ze voor dit geval dezelfde advocatentent ingehuurd als Sjarapova en... Froome.serbak schreef: ↑29 jan 2019 12:57 Zo gaat men er bij het kickboksen mee om volgens nu.nl
"Kickboksorganisatie Glory overweegt Badr Hari en Hesdy Gerges niet te schorsen als dopinggebruik bewezen wordt, zo meldt het Instituut Sport rechtspraak (ISR) dinsdag. Mogelijk krijgen de kickboksers wel een alternatieve straf.
"De vechters zijn voor de vechtbond een belangrijke bron van inkomsten, vandaar dat Glory op een andere manier met de dopingovertredingen wil omgaan", zegt Henk van Aller, secretaris van Instituut ISR."
Het dopingtopic 2.0
ff iets heel anders....gister een longfunctietest gehad bij de dokter i.v.m. hart- en vaatziekten in de familie en de magische 40 jaar aangetikt onlangs.
Ik mocht drie keer in een soort pijpje blazen waarna bleek dat mijn longfunctie prima in orde is. Het protocol schrijft voor dat je 4 pufjes VENTOLIN krijgt om te kijken of je de score op je "longfunctie "(ik weet eigenlijk niet eens precies wat ze meten) na een half uur na inname beter is.
8% beter dus...
Er verscheen een soort duiveltje op mijn rechterschouder die me influisterde "vraag de arts het voor te schrijven..". Ik schrok van me zelf
Ik mocht drie keer in een soort pijpje blazen waarna bleek dat mijn longfunctie prima in orde is. Het protocol schrijft voor dat je 4 pufjes VENTOLIN krijgt om te kijken of je de score op je "longfunctie "(ik weet eigenlijk niet eens precies wat ze meten) na een half uur na inname beter is.
8% beter dus...
Er verscheen een soort duiveltje op mijn rechterschouder die me influisterde "vraag de arts het voor te schrijven..". Ik schrok van me zelf
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lijkt mij een uitstekend uitgangspunt om een attest aan te vragen
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daarom noemen ze het "marginal gain"
Wil geen forum x-posting doen, maar deze is echt wel bizar (zie ook de youtube link) https://forum.slowtwitch.com/forum/Slo ... collapsed&