Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik had al een vermoeden waar jouw futurum code heen ging
- CampaYolo
- Forum-lid
Ja, nu zelf nog even fietsen voor de volgende korting. Sparen voor zonda's. Ik heb khamsins uit 2010, das 10 speed.
Ondertussen staat het setje geëtaleerd in de woonkamer. Tot groot genoegen van mevrouw campayolo.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Tot groot genoegen? Bij mij thuis levert het altijd een hele discussie op. Ik vind een fiets of fietsgerelateerde spullen altijd een aanwinst voor het interieur. Helaas sta ik daarin helemaal alleen. En als ik dan zie wat voor een meuk (lees: woonaccessoires) mijn vrouw soms binnensleept.............
Real men wear blûk!!! Marcel
Mijn vrouw zeurt nooit als ik iets koop, en ik zet het nooit in de woonkamer.marcelb schreef: ↑12 sep 2020 22:55 Tot groot genoegen? Bij mij thuis levert het altijd een hele discussie op. Ik vind een fiets of fietsgerelateerde spullen altijd een aanwinst voor het interieur. Helaas sta ik daarin helemaal alleen. En als ik dan zie wat voor een meuk (lees: woonaccessoires) mijn vrouw soms binnensleept.............
Prima verstandhouding
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- daniel1975
- Forum-lid HC
10sp kun je gewoon een 11sp op schuiven hoor. Dat past.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Campa body wel (ook 12s), Shimano body niet. 10s met een spacer past dan wel op 11s, maar vice versa niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, maar hij heeft Khamsin wielen. Neem dus aan dat het campa is.
Less is bore