Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
M'n WeightWeenie spulletjes zijn binnen! Scheelt al met al best wat.
Fizik Antares R1 Open vs Berk Lupina Padded
en Cervelo Ultralight Alloy vs Kalloy Uno stuurpen
Verder nog Vittoria Latex binnenbanden (-53g), titanium QR's (-49g) en tape i.p.v. velglint (-17g). De DA cassette ben ik vergeten te wegen, maar zal ca. 40g zijn en remkabels+stuurlintje ook zoiets, maar die ga ik tijdens de winterstop monteren.
Al met al zo'n is de Cervelo S3 dan zo'n 380g afgevallen en weegt nu zo'n 7.3kg. Misschien dat er nog een ander setje remmen op komt en dan vind ik het met ~7.2kg wel prima.
Fizik Antares R1 Open vs Berk Lupina Padded
en Cervelo Ultralight Alloy vs Kalloy Uno stuurpen
Verder nog Vittoria Latex binnenbanden (-53g), titanium QR's (-49g) en tape i.p.v. velglint (-17g). De DA cassette ben ik vergeten te wegen, maar zal ca. 40g zijn en remkabels+stuurlintje ook zoiets, maar die ga ik tijdens de winterstop monteren.
Al met al zo'n is de Cervelo S3 dan zo'n 380g afgevallen en weegt nu zo'n 7.3kg. Misschien dat er nog een ander setje remmen op komt en dan vind ik het met ~7.2kg wel prima.
Laatst gewijzigd door DeletedUser02 op 14 sep 2020 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
Die Cervelo "Ultralight" stuurpen is bijna 2x zo zwaar en dus vervangen voor de Kalloy Uno van Aliexpress. Wel mede dankzij tita boutjes (-11g).
(Had de beschrijving idd even andersom moeten doen).
Continental Ultra Sport 3 28mm voor €12,50
Voor op mn fixie,
Verder wat binnenbandjes, remhoeven van Miche, Deda stuurtje,
En handvatten van de ....... Gamma !!
Voor op mn fixie,
Verder wat binnenbandjes, remhoeven van Miche, Deda stuurtje,
En handvatten van de ....... Gamma !!
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Nieuwe bandjes om in de winter door de modder te ploeteren met de gravelfiets en nieuwe, GRX, shifters. De R785 shifters waren nog goed maar het verschil met de Ultegra shifters op de BMC was toch echt veel te groot waardoor ik me wat stoorde aan de oude.
De shifters zitten er al op, de banden heb ik nog niet nodig met zo'n mooi weer als vandaag:
Net voor de foto door wat doorntakken gereden, heel de fiets onder de latex maar nauwelijks druk uit de banden, helemaal top
De shifters zitten er al op, de banden heb ik nog niet nodig met zo'n mooi weer als vandaag:
Net voor de foto door wat doorntakken gereden, heel de fiets onder de latex maar nauwelijks druk uit de banden, helemaal top