Raad de G.E.
- Pap in de benen
- Forum-lid
Eindelijk gevonden: Plymouth, Cobourg street.
-
- Forum-lid
Na een lange stilte is het goede antwoord toch gekomen: de Roundabout in Plymouth, ten westen van de Universiteit van Plymouth.papindebenen schreef:Eindelijk gevonden: Plymouth, Cobourg street.
Fietsers worden binnen in de rotonde gescheiden van voetgangers door middel van hekjes. Fietsers mogen alleen gebruik maken van de buitenste 4 bochten, terwijl voetgangers ook het kruis in het midden mogen gebruiken.
Ik vraag me af of iemand zich daar aan houdt
De beurt gaat weer naar papindebenen.
- Pap in de benen
- Forum-lid
Volgens mij zie ik daar ook gewoon een fietser rijden.afrit13 schreef: Ik vraag me af of iemand zich daar aan houdt
Na deze moeilijke opgave nu weer even een makkelijke tussendoor. Het heeft ook wel iets weg van een fiets.
- timofietst
- Forum-lid
Makkie: London Eye, ook wel het Millennium Wheel genoemd.
- Pap in de benen
- Forum-lid
Kijk, dat zijn spijkers met koppen. Beurt gaat naar Timo.
- timofietst
- Forum-lid
Deze is niet zo makkelijk denk ik. Mooie stille col (drie uur rond gereden in die omgeving, niemand tegengekomen in juni dit jaar) met een alleraardigste top:
Col de l'Asclié, Notre-Dame-de-La-Rouvière, France
- timofietst
- Forum-lid
Hmm, toch niet zo moeilijk blijkbaar...
Take it away Wido!
Take it away Wido!
Juist wél erg moeilijk. En als de opgave zelf te moeilijk is ga je hints zoeken op internet. Bijvoorbeeld op welke camping(s) jij was in juni..... en dan wordt het al een stuk makkelijker
- timofietst
- Forum-lid
Aaarrggg, daar was ik al bang voor wist je dat....ik twijfelde of ik er bij moest zetten dat ik er in juni geweest was. Damn you Google!!! ;( Waar heb je het nu gevonden? Garmin Connect?
Nee, nee, via twitter.com ...timofietst schreef:Aaarrggg, daar was ik al bang voor wist je dat....ik twijfelde of ik er bij moest zetten dat ik er in juni geweest was. Damn you Google!!! ;( Waar heb je het nu gevonden? Garmin Connect?
- timofietst
- Forum-lid
Haha, mooi speurwerk... Zo zie je maar weer: als je niet vindbaar wil zijn op internet moet je daar best wat moeite voor doen