Sensa
-
- Forum-lid
Mijn Sensa:
Gebruikt gekocht een paar maanden geleden. Stapje voor stapje omhoog.
Zelf een aantal aanpassingen gedaan zoals de velgen. En ja, ik hou van kermis
Gebruikt gekocht een paar maanden geleden. Stapje voor stapje omhoog.
Zelf een aantal aanpassingen gedaan zoals de velgen. En ja, ik hou van kermis
-
- Forum-lid
Hi All, I've just bought a 38mm U Carbon wheelset ( Wheelsmith Aero). He advises using Cryo blue pads, so I'm currently using Reynolds blue, and have some Black Prince to try as well as some cheaper Lifeline blue pads. The Reynolds wear quickly, but work well in the dry, no loud squealing! Some blue residue left on the brake track but it rubs off very easily.
Hallo allemaal, Ik heb net gekocht een 38mm U Carbon wielset ( Wheelsmith Aero ) . Hij adviseert het gebruik van Cryo blauw pads, dus ik ben momenteel met behulp Reynolds blauw , en hebben een aantal Black Prince te proberen zo goed als sommige goedkopere Lifeline blauwe pads. De Reynolds slijten snel , maar goed in de droge , geen luide piepen ! Sommige blauwe residu op de rem spoor , maar het laat los heel gemakkelijk.
Hallo allemaal, Ik heb net gekocht een 38mm U Carbon wielset ( Wheelsmith Aero ) . Hij adviseert het gebruik van Cryo blauw pads, dus ik ben momenteel met behulp Reynolds blauw , en hebben een aantal Black Prince te proberen zo goed als sommige goedkopere Lifeline blauwe pads. De Reynolds slijten snel , maar goed in de droge , geen luide piepen ! Sommige blauwe residu op de rem spoor , maar het laat los heel gemakkelijk.
-
- Forum-lid
Looks great on the bike, with those all black wheels the yellow stands out a little bit more.
Maak joe woar
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Super!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ultegra DI2, Zipp stuurpen (-17 130 mm), Easton EC90SLX3 stuur (40 cm), Deda SuperZero RS zadelpen, Selle Italia SLR Titanium.nijkie schreef:Nette fiets,met welke onderdelen heb je hem afgemonteerd?
Wielen op de foto is een standaard setje van DT Swiss om mee te trainen zonder dure velgen kapot te remmen. Niet licht met 1700 gram, maar wel stijf en een brede velg zodat ik niet steeds m'n remblokken ver moet verstellen.