Op zich ben ik het wel met hem eens, maar Dekker zelf heeft op het moment van betrappen nou ook niet echt dat verlies als een man genomen. Hij heeft weliswaar niet gehuild, maar hij heeft toch echt wel geklaagd dat het niet eerlijk was en dat ze er op uit waren om hem te pakken (vanwege het feit dat bij hem urinestalen van twee jaar terug hergecontroleerd waren maar dat dat bij andere renners niet gebeurd was). Vond dat niet echt getuigen van een "je gokt, je verliest" mentaliteit.kxlight schreef:Dekker vertelde in het interview dat hij niets tegen die Kohl heeft. Vond het een prima kerel. Alleen dat huilen voor de camera vond hij gewoon misplaatst. Dat kan ik wel begrijpen. Heeft iets weg van Marion Jones indertjd. Dekker zei verder: je gokt, je verliest, maar neem dan dat verlies als een man, en niet als een huilebalk.
Thomas Dekker
Dat waren nu eenmaal de maximale straffen destijds, aan schorsen deed men nog niet. Maar dat hij zelf dus ook pakte is nog niet eens zozeer het punt: dat hij aan het roer stond van een ploeg vol erkende dopers (Riis, Zabel, Aldag, Böltz, Henn, Dietz, en zet daar Ullrich, Honchar, Botero en Klöden ook maar bij) maakt voor mij dat hij niet na Van Hooydonk maar ver voor de rest van het veld een soortement "schone held" is.walterg schreef:edit: tweemaal bestraft en gedeclasseerd (Is dat net zoiets als een stop-and-go penalty?).
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Bedoel je chronologisch of in volgorde van gebruik?
Geen idee of het een verplichting was, of dat hij het ook wel leuk vond...
In ieder geval was Langeveld gister zijn betere teammaat... . Toch een plaatstje voor Bekkenk geëindigd.
In ieder geval was Langeveld gister zijn betere teammaat... . Toch een plaatstje voor Bekkenk geëindigd.
-
- Forum-lid
En......ze hebben allebei (Dekker en Langeveld) Oakley`s op!!!
Gelukkig!!! (zie ander forumtopic)
Gr. giroditaliafan
Gelukkig!!! (zie ander forumtopic)
Gr. giroditaliafan
Haha, neem aan dat het straks deze zooi wordt....
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Dat lijkt me een stevige uitdagigng. Zeker als Wiggens en Cancallara ook nog een poging wagen...Martin Swinkels schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... llen.dhtml
-
- Forum-lid HC
Dan heeft hij in ieder geval wat te doen, heeft hij al een baan?Martin Swinkels schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... llen.dhtml