Raad de weg (NL)
Dat 'ie in de gold race zit wist ik ook niet, sterker nog ik kende de hele klim niet Maar met een beetje googlen kwam ik op deze pagina uit. Samen met de hints en de foto van het verkeersbord moest deze het wel zijn.
De nieuwe opgave is er eentje die snel geraden moet worden Dit weekend vertrek ik namelijk richting de Zwitserse alpen. Laten we het dan maar vrij simpel houden. Welke weg (met in de naam een verborgen plaatsnaam) komt langs dit grafmonument?
[img=http://static.panoramio.com/photos/orig ... 169283.jpg]
De nieuwe opgave is er eentje die snel geraden moet worden Dit weekend vertrek ik namelijk richting de Zwitserse alpen. Laten we het dan maar vrij simpel houden. Welke weg (met in de naam een verborgen plaatsnaam) komt langs dit grafmonument?
[img=http://static.panoramio.com/photos/orig ... 169283.jpg]
Ook even wat gegoogled, volgende keer wel bij eigenschappen van de foto nummer weghalen Ik kwam uit bij de tombe van (fam) Nellesteyn in Leersum.
Dit staat bovenop de Donderberg en ligt aan de Burgemeester van den Boschlaan.
Dit staat bovenop de Donderberg en ligt aan de Burgemeester van den Boschlaan.
Bikers are not alone
Correct Puffdaddy! De Burgemeester van Den Boschlaan in Leersum.
Een klimmetje op de Utechtse heuvelrug met Belgische allure. Tenminste zo stel ik me dat voor. De klimmetjes over kinderkopjes in België heb ik nooit gedaan, maar deze wel!
Tja die URL heb ik expres laten staan, het raden mocht niet te lang duren. Anders had ik op vakantie een wifi aansluiting moeten gaan zoeken om de antwoorden te controleren
Tijd voor een nieuwe dus
Een klimmetje op de Utechtse heuvelrug met Belgische allure. Tenminste zo stel ik me dat voor. De klimmetjes over kinderkopjes in België heb ik nooit gedaan, maar deze wel!
Tja die URL heb ik expres laten staan, het raden mocht niet te lang duren. Anders had ik op vakantie een wifi aansluiting moeten gaan zoeken om de antwoorden te controleren
Tijd voor een nieuwe dus
Bikers are not alone
-
- Forum-lid
Rondelenstraat, Mheer ?
-
- Forum-lid
Mooi weggetje idd, fiets er geregeld doorheen.
Lastig om een fatsoenlijke weg in mijn eigen collectie te vinden, maar hopelijk kunnen jullie hiermee uit de voeten:
Lastig om een fatsoenlijke weg in mijn eigen collectie te vinden, maar hopelijk kunnen jullie hiermee uit de voeten: