Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
Ik heb vandaag voor de eerste keer met mijn Radar gereden (na 6 jaar M-frame), bleu Iridium is inderdaad geen verkeerde Lens bij half bewolkt weer (Fire en Red Iridium is dan te donker en onbruikbaar).
Het volgende valt me op:
Negatief:
- blijft niet zo goed op de neus zitten als een M-frame (bij mij althans)
Positief:
- die water afstotende coating werkt
- Beduidend minder windruis bij de oren (met een M-frame sweep en een Helm vind ik de windruis onaangenaam nu was het echt veel minder.
Het volgende valt me op:
Negatief:
- blijft niet zo goed op de neus zitten als een M-frame (bij mij althans)
Positief:
- die water afstotende coating werkt
- Beduidend minder windruis bij de oren (met een M-frame sweep en een Helm vind ik de windruis onaangenaam nu was het echt veel minder.
-
- Forum-lid
Ik gebruik eigenlijk bijna altijd m'n Ice Iridium glazen (half jacket), vind ze bijna nooit te donker. Helpen erg goed tegen felle zon, maar ook bij bewolkt vind ik ze erg prettig kijken. Alleen bij regenachtig weer en bij ATB'en bij bewolkt weer gebruik ik de Persimmon glazen. Ook bij schemering ideale glazen trouwens.
Vraagje, één van de neusrubbertjes van m'n half jacket is verdwenen, zijn zulke dingen redelijkerwijs te verkrijgen in Nederland of ben je dan met importkosten en de hele mikmak erbij een halve bril aan kosten kwijt?
Vraagje, één van de neusrubbertjes van m'n half jacket is verdwenen, zijn zulke dingen redelijkerwijs te verkrijgen in Nederland of ben je dan met importkosten en de hele mikmak erbij een halve bril aan kosten kwijt?
Ik hoor net dat mijn eerste Oakley Radar binnen is.
Uit the states zonder tussenkomst van de douane.
Alleen zzit ik nu nog op mijn werk, maar ben reuze benieuwd hoe het straks is om ook eens een "echte" bril op te hebben..................
Uit the states zonder tussenkomst van de douane.
Alleen zzit ik nu nog op mijn werk, maar ben reuze benieuwd hoe het straks is om ook eens een "echte" bril op te hebben..................
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Ook Hushovd is nu gespot met een mint groene Oakley...
Zie hier:
[img=http://img74.imageshack.us/img74/1066/o ... ovddo9.jpg]
Zie hier:
[img=http://img74.imageshack.us/img74/1066/o ... ovddo9.jpg]
Ik gok op paars...of roze. Maar dan heb ik liever mintgroen.