Kuota
kleur zit vrijwel geen verschil in wat betreft frame en hoods!
normaal zit er een ultegra compact crank op, alleen ik heb nu tijdelijk een SRM trianingssystem in bruikleen.
het is een Tune crank, maar normaal zit de crank van foto 1 erop.
normaal zit er een ultegra compact crank op, alleen ik heb nu tijdelijk een SRM trianingssystem in bruikleen.
het is een Tune crank, maar normaal zit de crank van foto 1 erop.
Racefietsblog.nl
Heb de kuota opgeleukt met A Dugast tubes.
![Afbeelding](http://imageshack.us/a/img35/336/kuotaracebike.jpg)
Kuota met Kuiper fcc38mm full carbon Vittoria sc Specialized Toupé pro zadel.
![Afbeelding](http://img853.imageshack.us/img853/4452/wdlu.jpg)
![Afbeelding](http://imageshack.us/a/img35/336/kuotaracebike.jpg)
Kuota met Kuiper fcc38mm full carbon Vittoria sc Specialized Toupé pro zadel.
![Afbeelding](http://img853.imageshack.us/img853/4452/wdlu.jpg)
Laatst gewijzigd door nijkie op 03 nov 2013 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Had ik wel met 21mm vittoria tubes op 9bar,deze zijn 23mm gaan op 7,5 bar en rijden zeer comfortabel.CoenT86 schreef:ik denk op strakke asfalt wegen wel, een goed gelegde klinkerstraat wil ook nog wel. maar dan houdt het wel op toch?
althans, dat merk ik bij mijn fiets.. mega stijf, en dus minder comfortabel!
Volgens mij is een kult stijver als een kharma.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
En hoe bevalt die?MarcFaFo schreef:Thanks, ik heb nog nog geen km op gereden, maar dat gaat snel gebeuren en de fiets is een maat Lnijkie schreef:Na een tijdje wachten is ie er toch gekomen. Mijn Kuota Kuraro met Campagnolo Chorus en Look Blade carbon pedalen. Om allen voor te zijn, de spacers wordt aan gewerkt.
Hele mooie bike,ga je veel plezier mee beleven
p.s welke maat is dit?
Zag op een Duitse site kuraro met athena eps voor €4799,00
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
@nijkie de fiets bevalt erg goed, hij rijdt erg fijn, gezien mijn vorige bike een Alu redbull pro.
Acceleratie is snel, toch comfort tijdens lange ritten140 km tot nu toe.
Heb mijn fiets bij salden gekocht voor een getal met 3nullen minder dan wat je aangeeft.
Let wel op dat de interne bekabeling een beschermhuls krijgt, anders hoor je deze tikken tegen het frame.
Acceleratie is snel, toch comfort tijdens lange ritten140 km tot nu toe.
Heb mijn fiets bij salden gekocht voor een getal met 3nullen minder dan wat je aangeeft.
Let wel op dat de interne bekabeling een beschermhuls krijgt, anders hoor je deze tikken tegen het frame.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Gisteren samen met @loos mijn campagnolo PF30 ut cups vervangen door C-Bear. Was een leuke klus en eindelijk een strakke en kraakvrije bracket as. Service van C-Bear was ook perfect. Goede uitleg snelle levering. Helemaal tevreden.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ander carbon dacht ik en een kom is stijver.NuitKor schreef:Wat is het verschil tussen de Kharma en de KOM qua rijeigenschappen en gewicht etc?
ff op de site kijken en ook de geometrie vergelijken.
Helaas niet beide fietsen met gelijke afmontage in het bezit.
Ik rij met een kharma 11sp athena carbon,carbon wielen met tube's en zeer tevreden.
Vindt hem vooral fijn in de handling en wendbaarheid.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
Even een vraagje. Ik rij met een Kuota Kharma wit/rood uit 2010 en wil hier graag banden met een breedte van 25mm op monteren. Heeft er iemand ervaring mee of dit gaat passen?
Daarnaast lijkt het mij wel mooi om banden met een 'bruine' wang te monteren, iemand die dit al heeft gedaan en hier een foto van heeft?
Alvast bedankt.
Daarnaast lijkt het mij wel mooi om banden met een 'bruine' wang te monteren, iemand die dit al heeft gedaan en hier een foto van heeft?
Alvast bedankt.