Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 11 aug 2012 17:45

Vanmorgen rondje Veenendaal , Wageningen, Veenendaal gedaan met mijn dochter van 10, goed voor 30km
Vanmiddag richting Otterlo, Harskamp, Kootwijkerbroek ,Barneveld gereden ,goed voor 64 km , totaal vandaag 94 km
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 11 aug 2012 18:20

daniel1975 schreef:Vandaag de Erasmus Tour Rotterdam gefietst. Mooi lusje door stukje Europoort (wat in al zij industriele lelijkheid ook wel weer een bepaalde schoonheid heeft zo voor een keer), VoornePutten, kop van Goeree-Overflakkee en via het pontje bij Beijerland en de Heijnenoordtunnel terug naar de Kuip. Lekker gefietst, stiekum best nog veel wind. Gelukkig goede benen dus vooral motor gespeeld voor ons pelotonnetje-voor-1-dag. Al is 60km tegenwind naar huis best pittig :evil:. Verzorging onderweg was goed (krentebollen, water, sportdrank, appels, bananen, snickers). Tochtje verdient meer deelnemers IMHO.
Alles bij elkaar lekker fietsochtendje gehad, morgen maar weer op de ATB :)
Ja ben inderdaad ook de nodige renners tegen gekomen van deze toertocht!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5607
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 11 aug 2012 19:29

Vandaag La Pittoresque vanuit Natoye gereden 200 km met 2545 hoogtemeters, prachtige tocht met dito weer!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 11 aug 2012 19:43

De racefiets binnen gelaten en met de Flash op pad naar Amerongen .
Daar de vaste MTB route van 7 km misbruikt voor lekkere intensieve training ipv een marathon zoals afgelopen 2 weken en komende 2 weken. Voordeel dat nu maar 2 x 30 km in de auto zat.
Was lekker droog parcours en lag er aardig snel bij naar mijn gevoel. Eerste rondje even wennen aan zand etc en niet te gek intensief en daarna tempo wat opgeschroefd.
Wel compleet anders rijden dan 100 minuten klimmen met 6 km/u zoals vorige week zaterdag in Ischgl.
Na 3:04u weer klaar (4 minuten langzamer dan P.R. uit 2008) en tevreden naar huis.

Opvallende zaken onderweg:
Lekker rustig, zeker in het begin
Sommige rijders enorm veel moeite hebben met het mulle zand gedeelte en benen stilhouden en alle kant opvliegen.
Enkelen toch nog helm vergeten waren
1 rijder zonder helm ook zijn binnenbandje(s) niet bij zich had en vroeg "heb je toevallig ...." DOEI !!!!!
Rondjes ook met m'n Iphone gelogd en op Strava gezet http://app.strava.com/rides/17811969" onclick="window.open(this.href);return false; . Leuk om e.e.a. te vergelijken
Verder zou om Ko de boswachter trots op me geweest zijn vandaag want 100% op de route gebleven en dat gebeurt niet altijd.................
Morgen hersteltraining op de race doen
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Cervino
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 mar 2012 14:32

Cervino 11 aug 2012 19:51

Met mijn dochtertje van 4 jaar naar de hertjes, geitjes en ezels. 6 km !!! op de racefiets :D
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6096
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 11 aug 2012 20:07

Ik heb er vandaag nog maar eens een flink-moe-worden-training tegenaan gegooid.

Eerst op de fiets van Almere naar Amsterdam (46 km), aldaar de trimmerskoers rijden (58 km) en daarna weer terug naar huis (48 km). En op die laatste 48 km stond de wind tegen. Pffffff,.... dat was lekker zwoegen.

En de koers ging wonderbarlijk wel. Ik dacht eigenlijk in de laatste 8 rondes mee te zitten in een achtervolgende groep op een kopgroep. Maar die kopgroep was al eerder gegrepen. De grap was dat ik zelf in de kopgroep zat. zonder het te beseffen. Ik eindigde op P4; mijn best resultaat ooit op Sloten. Ik had alleen geen chip gehuurd, dus het bewijs is flinterdun.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
apexrider
Forum-lid
Berichten: 1642
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:39
Locatie: Almere

Gebruikersavatar apexrider 11 aug 2012 20:22

fredmtb-sport schreef:Rondjes ook met m'n Iphone gelogd en op Strava gezet http://app.strava.com/rides/17811969" onclick="window.open(this.href);return false; . Leuk om e.e.a. te vergelijken
Er is een groeiende groep forumleden die zich hebben aangemeld bij http://app.strava.com/clubs/fiets-nl, wellicht ook iets voor jou?
Afbeelding

Juan Stefano
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mar 2012 21:58

Juan Stefano 11 aug 2012 22:43

daniel1975 schreef:Vandaag de Erasmus Tour Rotterdam gefietst. Mooi lusje door stukje Europoort (wat in al zij industriele lelijkheid ook wel weer een bepaalde schoonheid heeft zo voor een keer), VoornePutten, kop van Goeree-Overflakkee en via het pontje bij Beijerland en de Heijnenoordtunnel terug naar de Kuip. Lekker gefietst, stiekum best nog veel wind. Gelukkig goede benen dus vooral motor gespeeld voor ons pelotonnetje-voor-1-dag. Al is 60km tegenwind naar huis best pittig :evil:. Verzorging onderweg was goed (krentebollen, water, sportdrank, appels, bananen, snickers). Tochtje verdient meer deelnemers IMHO.
Alles bij elkaar lekker fietsochtendje gehad, morgen maar weer op de ATB :)
Daniel, het was inderdaad een prachtige tocht, vooral dat stuk op Goeree. Van de wind op de terugweg weinig last gehad, maar je kon het verschil met de heenweg wel goed merken. Fourage 80 km na de start is natuurlijk veel te laat, daar werd behoorlijk over gemopperd om ons heen, mijns inziens wel terecht. Aandachtspuntje voor de organisatie. Eenmaal ter plekke in H'sluis was het verder prima. Tocht was bijna 135 km, in totaal vandaag ruim 148 op de teller vandaag. Moe maar voldaan...
Mens sana in corpore sano

opdiefiets
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 sep 2011 20:17

opdiefiets 11 aug 2012 23:20

Vanmiddag een mooie ronde gereden vanuit Delft, via de Rottemeren, Gouda, Haastrecht, Vlist, Bergambacht, langs de Lek tot aan Krimpen a/d Ijssel en weer terug naar Delft. Goed voor 98 km met 30 km/u gemiddeld. Verassend weinig andere racefietsers tegengekomen, trouwens.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 11 aug 2012 23:58

Die zaten allemaal op de Zuidhollandse eilanden?

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 12 aug 2012 00:02

Juan Stefano schreef: Daniel, het was inderdaad een prachtige tocht, vooral dat stuk op Goeree. Van de wind op de terugweg weinig last gehad, maar je kon het verschil met de heenweg wel goed merken. Fourage 80 km na de start is natuurlijk veel te laat, daar werd behoorlijk over gemopperd om ons heen, mijns inziens wel terecht. Aandachtspuntje voor de organisatie. Eenmaal ter plekke in H'sluis was het verder prima. Tocht was bijna 135 km, in totaal vandaag ruim 148 op de teller vandaag. Moe maar voldaan...
Weet je ook hoeveel deelnemers er waren?

opdiefiets
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 sep 2011 20:17

opdiefiets 12 aug 2012 10:11

walterg schreef:Die zaten allemaal op de Zuidhollandse eilanden?
zou kunnen, ja :)
Dat was trouwens wel de reden dat ik besloten had om zelf niet die kant op te gaan, wat ik in eerste instantie wel van plan was :)

Gesloten