Garmin Edge 1000
Laatste update is de 11.20.Oppbogga schreef:Het is wel van groot belang dat je laatste update van GE op je systeem installeert.
Als ik de Garmin aansluit kan ik nergens de Nederlandse taal vinden in Garmin Express.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Het vreemde is dat optionele updates verdwijnt als ik de de Edge weer aansluit. Wat doe ik dan verkeerd?Oppbogga schreef:Onder Tools en dan onder Optionele Updates ->Taalbestanden.
Waarom werkt Optionele Updates niet bij mij als ik de Nederlandse taal heb verwijderd?
Albert Einstein
Albert Einstein
Oppbogga schreef:Je zou eens kunnen proberen om met JDM de "GarminDevice.xml te wissen.
Apparaat uitzetten even wachten en dan opnieuw opstarten en aan GE hangen kijken of het dan opgelost is?
Het is nu eindelijk gelukt. Nadat ik het programmatje Garmin Webupdater had geinstalleerd en ging controleren op updates.
Nederlandse taal werkt weer.
Bedank
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid HC
die heb ik ook. Ik vraag me af of het klopt:
Vandaag hr gemiddel 158 - 226 gram vet over 1u58 82kg
zaterdag 4u18 hr gem 138 - 380 gram (dacht ik, kan ook 370 of 390 zijn geweest)
Vandaag hr gemiddel 158 - 226 gram vet over 1u58 82kg
zaterdag 4u18 hr gem 138 - 380 gram (dacht ik, kan ook 370 of 390 zijn geweest)
-
- Forum-lid
Heb een probleem met mijn Wifi verbinding op de Garmin.
Garmin zoekt het netwerk, verbindt even en verbreekt dan weer de verbinding.
Vreemd want op het netwerk op mijn werk heeft ie wel een stabiele verbinding.
Heb thuis het wachwoord en netwerknaam al versimpeld (geen vreemde tekens etc.) beveiliging naar WPA/WPA2 automatisch veranderd op mijn router maar niets helpt.
Router heeft genoeg bereik want alle andere apparaten heb sterk bereik. Streepjes op de Garmin houdt niet over ook al sta ik 1 meter van de router.
Iemand enig idee hoe ik een normale Wifi connectie krijg op de Edge ?
Snap er niets meer van........
Garmin zoekt het netwerk, verbindt even en verbreekt dan weer de verbinding.
Vreemd want op het netwerk op mijn werk heeft ie wel een stabiele verbinding.
Heb thuis het wachwoord en netwerknaam al versimpeld (geen vreemde tekens etc.) beveiliging naar WPA/WPA2 automatisch veranderd op mijn router maar niets helpt.
Router heeft genoeg bereik want alle andere apparaten heb sterk bereik. Streepjes op de Garmin houdt niet over ook al sta ik 1 meter van de router.
Iemand enig idee hoe ik een normale Wifi connectie krijg op de Edge ?
Snap er niets meer van........
-
- Forum-lid
Al geprobeert, zowel in Express als in de Edge zelf.
WPA/WPA2, bgn mixed, andere wachtwoorden etc. niets helpt.
Hij maakt alleen stabiele Wifi verbinding als ik Blue Tooth koppel aan mijn telefoon of een sensor (hartslag bv) heb gekoppeld aan de Edge. Wordt een beetje Garmin moe.
WPA/WPA2, bgn mixed, andere wachtwoorden etc. niets helpt.
Hij maakt alleen stabiele Wifi verbinding als ik Blue Tooth koppel aan mijn telefoon of een sensor (hartslag bv) heb gekoppeld aan de Edge. Wordt een beetje Garmin moe.