Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
-
- Forum-lid
Hallo
Ik heb de elemnt bolt, en vroeg me af of iemand mij kan uitleggen hoe strava segmenten worden weergegeven?
Ik heb strava premium, en zie op de bolt de text staan, dat stersegmenten binnen 1,5 km worden weergegeven.
Echter zie ik helemaal niks gebeuren als ik rondfiets?
Iets over het hoofd gezien of afstelling?
Ik heb de elemnt bolt, en vroeg me af of iemand mij kan uitleggen hoe strava segmenten worden weergegeven?
Ik heb strava premium, en zie op de bolt de text staan, dat stersegmenten binnen 1,5 km worden weergegeven.
Echter zie ik helemaal niks gebeuren als ik rondfiets?
Iets over het hoofd gezien of afstelling?
-
- Forum-lid
Aaah is dat het?
Ik dacht dat er gewoon overal segmenten waren die automatisch "aangaan" als je er fietst.
Maar je moet ze dus handmatig aanvinken?
Jammer..
Ik dacht dat er gewoon overal segmenten waren die automatisch "aangaan" als je er fietst.
Maar je moet ze dus handmatig aanvinken?
Jammer..
Heb eens ergens gelezen dat strava zelf ook segmenten in je buurt aanzet maar ik heb daar nog nooit iets van gemerkt.
Zeker als je ook weleens in een andere regio gaat fietsen is het handmatig aanvinken van segmenten zeer onhandig. Ik vind het zelfs zo onhandig dat ik heel de functie heb uitgeschakeld. Rijdt ook een stuk rustiger moet ik zeggen
Zeker als je ook weleens in een andere regio gaat fietsen is het handmatig aanvinken van segmenten zeer onhandig. Ik vind het zelfs zo onhandig dat ik heel de functie heb uitgeschakeld. Rijdt ook een stuk rustiger moet ik zeggen
Launch video van de Roam: https://vimeo.com/329416522 nu nog een launch
-
- Forum-lid
ik heb sinds kort ook de nieuwe update op mijn bolt maar als hij nu de actuele snelheid weergeeft zie je ook altijd een pijltje hoe de actuele snelheid zich verhoudt tot de gemiddelde snelheid, kun je dit pijltje ook uitzetten?
- alliance_0
- Forum-lid
Was toch altijd al. Nog niet tegen gekomen hoe dat uit te zetten en waarom ook?
- Infinito GB
- Forum-lid
Dat kun je toch gewoon kiezen in de instellingen.joostsworks schreef: ↑24 apr 2019 14:36 ik heb sinds kort ook de nieuwe update op mijn bolt maar als hij nu de actuele snelheid weergeeft zie je ook altijd een pijltje hoe de actuele snelheid zich verhoudt tot de gemiddelde snelheid, kun je dit pijltje ook uitzetten?