Dat was het al vanaf het begin en is precies het doel van dit topic. Beetje geilen. Het gebeurt.
Puck Moonen
Dit topic is al vanaf het begin bedoelt voor mannen die thuis wat te kort komen? Waarvan akte maar als ik dat zeg roept 53x11 ongetwijfeld wel weer op mij te bannen. Ach ja, moreel superieur aan mannen die op een meid geilen wiens vader cq opa ze qua leeftijdsverschil zouden kunnen zijn - dat beschouw ik eigenlijk als een compliment
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Jans en Timo2.0 zijn volgens mij de enige twee echte fans van Puck Moonen. Want ze zijn de enige twee die bij een wedstrijduitslag op zoek gaan naar het resultaat van Mevrouw Moonen.
Als dat is wat je wilt Timo. Prima. Verzoek wederom gestuurd..timo2.0 schreef: ↑23 apr 2019 18:02 Dit topic is al vanaf het begin bedoelt voor mannen die thuis wat te kort komen? Waarvan akte maar als ik dat zeg roept 53x11 ongetwijfeld wel weer op mij te bannen. Ach ja, moreel superieur aan mannen die op een meid geilen wiens vader cq opa ze qua leeftijdsverschil zouden kunnen zijn - dat beschouw ik eigenlijk als een compliment
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Nou, en dat is me toch een tijdrovende klus
https://www.procyclingstats.com/rider/puck-moonen
Maar "upcoming participations: no races on program" dus ook geen DNF's. Kunnen jullie je de komende tijd weer even rustig op haar tieten focussen
fietsen doe ik net als een prof,
Waarom een ban op timo, ik kan zijn tussenkomsten wel hebben en ze zijn daarenboven nog duidelijk ook. Hier zijn al andere , persoonlijke beledigingen,geschreven. Ik stel vast dat de 'opperrechters' hier de zaken naar hun hand willen schikken (zie ook de vorige toegepaste bans)
Welke bans? Ik weet van niets. Wat ik wel weet is dat timo met zijn gezuig het slechtste in mij naar boven haalt (dat zegt ook iets over mij, ik weet het...).
Ik ben oprecht van mening dat het forum er beter van wordt zonder de inbreng van timo. Uit zichzelf kan hij er niet mee stoppen, dus misschien werkt dit? (Het is niet helemaal mijn stijl om op deze manier te opereren, maar soms maak je uitzonderingen)
Ik ben oprecht van mening dat het forum er beter van wordt zonder de inbreng van timo. Uit zichzelf kan hij er niet mee stoppen, dus misschien werkt dit? (Het is niet helemaal mijn stijl om op deze manier te opereren, maar soms maak je uitzonderingen)
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik heb inderdaad om een ban gevraagd omdat ik je helemaal zat was. Maar zijn er bans uitgedeeld dan? Aan jou wellicht? Alhoewel terecht in mijn ogen weet ik daar niets vanaf. Je kunt me een kleuter (of een lul) vinden, maar ik ben wel open over wat ik doe.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?