Ernie C. schreef: ↑21 okt 2021 14:02
Bestaan er ook broeken waar je niet mee kunt wandelen eigenlijk? Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit aan gedacht om daar een speciale broek voor te kopen.
Ik heb voor fietsen, wandelen, hardlopen, skiën en duiken, paardrijen allemaal speciale broeken/pakken
In een duikpak kan je ook wandelen en in een koersbroek kan je ook hardlopen. In een paardrijbroek kan je zelfs biljarten!
Ik snap wel dat als je net met meerdere sporten begint je een beetje combineert. Heb ik ook gedaan maar langzaam een collectie opgebouwd en voordeel is dat alles dan bizar lang meegaat. Sommige mensen vinden dat niet fijn omdat ze graag regelmatig wat nieuws kopen, Maar ik heb een hekel om te passen
Met een lange spijkerbroek 6-7 uur in de jungle wandelen met serieuze hoogteverschillen is toch echt een slecht idee! En een korte broek is daar geen optie.
Ook hier in de polder vind ik een spijkerbroek niks om in te wandelen. En een nette broek die ik naar een klant/leverancier aandoe is misschien ook een beetje zonde als je ergens over een hekje moet
Ook heeft een goede wandelbroek zakken die deels NAAST de broek hangen voor telefoon, kaarten etc. Zakken naast je broek is met wandelen echt fijner dan zakken IN je broek.
Het ligt er verder natuurlijk aan wat voor wandelingen. Op maandag werken mijn vrouw en ik allebei thuis en doen we met de lunch een blokje van 3km. Dan doen we geen wandelbroeken aan
Ik had nu wel even de broek willen testen maar het wordt toch Eurosport met WK baanwielrennen.
Had je vroeger ook speciale broeken voor: baanbroeken. Heb er een gehad. Wat was dat een schitterende broek! Benieuwd wie die broeken nog kent en wat er zo bijzonder aan was?