Die had ik al
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Van Eck aanvaardt ze idd in de winkel, maar de dichtste winkel is al snel een uurtje met de auto. Het voordeel is ook snel weg als ik een winkel vindt die ze aanvaardt maar dan 70-80 euro duurder is dan online...TKMP schreef: ↑30 okt 2020 08:27Een webshop die ecocheques aanpakt, dat heb ik nog niet eerder gezien, maar lijkt mij ook top.
Er zijn wel veel fmers die ze aanvaarden, en dan moet je nog opletten wel passysteem ze hanteren.
Ik heb monnize en kan daarmee naar de winkels van van Eyck sport (Geel) maar ook naar velo allo omgeving Bilzen.
Meestal kan je op de site van het passysteem nagaan welke winkels zijn aangesloten.....
Maar de helft van de fun van shoppen is het opzoekwerk. Het is een #uitdaging
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ook mijn idee.
Er is een reden waarom sommige winkels geen ecocheques aannemen, wachten op je geld, een percentage afgeven aan de uitgever van de cheques, administratie.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ook waar. Ik ben ook geen vragende partij, maar we krijgen éénmalig - als dank voor de inzet in corona tijden - een dikke 80 euro ecocheques. Het gebaar telt zeker?
Ik ga ofwel naar de lokale FM (als ik BMC dingen nodig heb, of mijn Giant TCR die ik voor de BMC had) ofwel naar Van Eyck (ben veel onderweg voor het werk, dus ik passeer daar wel eens)
Ik krijg al jaren Ecocheques (250€) en mijn vrouw ook (250€) dus die gaan uitsluitend naar de fiets
Nu hebben we beiden ook consumptiecheques gekregen (ieder 300€) maar geen idee in welke winkel die nu weer uit te geven zijn.
België en ons belastingsysteem, het is een serieuze grap (net zoals onze grote leiders die enkel maar wat rommelen in de marge)
Ik krijg al jaren Ecocheques (250€) en mijn vrouw ook (250€) dus die gaan uitsluitend naar de fiets
Nu hebben we beiden ook consumptiecheques gekregen (ieder 300€) maar geen idee in welke winkel die nu weer uit te geven zijn.
België en ons belastingsysteem, het is een serieuze grap (net zoals onze grote leiders die enkel maar wat rommelen in de marge)
Een werkgever kan een bepaald bedrag aan 'ecocheques' geven. Hij betaalt daar volgens mij geen of heel weinig taks op. Die cheques kunnen in principe enkel gebruikt worden voor milieuvriendelijke aankopen. Al kan dat heel ruim geïnterpreteerd worden. Fietsspullen, batterijen (hm...),... Ik heb onlangs met die van m'n schoonmoeder zo'n Brita waterkan gekocht. Tjah, geen idee of die echt zo milieuvriendelijk zijn.
Eigenlijk hetzelfde als maaltijdcheques maar niet voor voedsel. Of kennen jullie ook geen maaltijdcheques?
En ik heb er niet op gewacht.
Vandaag toch maar Castelli Perfetto RoS reflex gekocht bij Hopmans. Flinke korting trouwens! Ik ben benieuwd of het echt de jacket to end all jackets is. Meteen ook het allerduurste fietskledingstuk dat ik ooit kocht.
Eigenlijk hetzelfde als maaltijdcheques maar niet voor voedsel. Of kennen jullie ook geen maaltijdcheques?
En ik heb er niet op gewacht.
Vandaag toch maar Castelli Perfetto RoS reflex gekocht bij Hopmans. Flinke korting trouwens! Ik ben benieuwd of het echt de jacket to end all jackets is. Meteen ook het allerduurste fietskledingstuk dat ik ooit kocht.