Commentaar op commentaar
Hebt ge lange tiêne . . .Dubbeldekker schreef: ↑02 apr 2025 19:39 Wat wil je nu eigenlijk Orlok met je one-liners ?!
Je gelijk halen? Een statement maken? De prijzen van baquètes in het noorden en het zuiden vergelijken ?
Of heb je misschien nog wat teksten die bestaan uit meerdere zinnen en opgedeeld zijn in alinea’s zodat er een standpunt uit gedistilleerd kan worden ??
Ik hou me aanbevolen…

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik hanteer momenteel (voorruit, niet dit moment want ik overtreed hier mijn regel) de volgende stelregel: af en toe off topic is leuk, maar als ik de derde off topic reactie onder mijn vingers heb, plaats ik hem niet. Als het echt zo interessant is om op door te gaan, hebben we, of maak ik een betreffend topic in het fietscafe of topic over forumbeheer.dwangarbeider schreef: ↑02 apr 2025 12:36 Tja, de vraag is of het allemaal zo strikt en streng afgebakend moet. De meesten onder ons zijn hier toch vooral ter lering en vermaak, dan beland je vroeg of laat wel eens op een zijspoor.
Als het mij stoort click ik wel verder naar een ander onderwerp, leven en laten leven.
Strenger handhaven klinkt ook weer alsof de politie erbij geroepen moet worden.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 03 apr 2025 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben ook ruim een pagina geleden gestopt. Je ziet dat het toch altijd persoonlijk gedoe wordt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
De ontsporing begon al 5 pagina's terug, toen "men" het nodig achtte om aan te slaan op het woordje Belgisch. Best treurig allemaal. Waar blijft die forumbeheerder?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik was de eerste van "men".Klein_Verzet schreef: ↑03 apr 2025 12:38 De ontsporing begon al 5 pagina's terug, toen "men" het nodig achtte om aan te slaan op het woordje Belgisch. Best treurig allemaal. Waar blijft die forumbeheerder?
En ik ga er vanuit dat ik met die eerste post niets verkeerd doe op een Nederlands forum.
Beschouw het een beetje als elkaar beter begrijpen.
Dat jij dat "treurig" vindt geeft aan dat jij echt niets kent van onze, lees "Vlaamse", geschiedenis.
Om je een idee te geven, ik heb in Voeren ooit slaag gehad met de matrak van de rijkswachter te paard tijdens een betoging in Voeren.
Om je even in te lezen https://nl.wikipedia.org/wiki/Taalstrij ... Voerstreek
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Pas op met wat je wenst. Je zou wel eens je zin kunnen krijgen.Klein_Verzet schreef: ↑02 apr 2025 11:54 Blijkbaar is er een correlatie tussen dovemansoren en het ridderstoetsenbordgilde. Ondanks enkele subtiele interventies drammen hier enkele permanent aanwezige forumleden maar door met wat zijzelf als interessant beschouwen maar niets van doen heeft met het wielren-onderwerp "commentaar op commentaar." Van mij mag de forumbeheerder wel wat scherper handhaven.
-
- Forum-lid
Hou eens op met die zogenaamde geschiedenislesjes. Ik gaf commentaar op de ernst en de potsierlijk lange tijdsduur waarmee Sporza "hun" kasseienseizoen proberen op te leuken, met voornamelijk pratende hoofden in beeld. Hier, krijg je van mij een lesje logica. Wat Vlaams is, is per definitie Belgisch. Want Vlaams is een deelverzameling van Belgisch. Duidelijk zo?
-
- Forum-lid
Het is toch futiel om commentaar te geven op commentaar wat je helemaal niet wilt zien of horen? Zoiets als die mega zinloze en vooral eindeloze voor- en nabeschouwingen op de VRT bijvoorbeeld.
Als je er niet naar kijkt hoef je er ook geen mening over te ventileren zo simpel is dat.
Als je daarentegen besluit om wél in vermeend intellectuele taal een paar bommetjes te droppen over dat onderdeel van het wielercommentaar dan moet je ook sportief genoeg zijn om een tegenreactie te incasseren.
En als je echt zo intellectueel bent als je, je voordoet dan kom je met een beredeneerde, argumenten bevattende en vooral ter zake doende reactie.
Maar nee, je begint om een moderator te roepen. Wat is dat nu?
Ik had je wat hoger ingeschat Klein_Verzet. Verder moet ik toch altijd wel lachen om je bijdrages -voor zover ik ze begrijp dan- ik lees ze met veel plezier hoor! Vaak zit er een diepe kern van humor en cynisme in, bedoeld of niet het is vermakelijk.
Bedankt daarvoor.
Als je er niet naar kijkt hoef je er ook geen mening over te ventileren zo simpel is dat.
Als je daarentegen besluit om wél in vermeend intellectuele taal een paar bommetjes te droppen over dat onderdeel van het wielercommentaar dan moet je ook sportief genoeg zijn om een tegenreactie te incasseren.
En als je echt zo intellectueel bent als je, je voordoet dan kom je met een beredeneerde, argumenten bevattende en vooral ter zake doende reactie.
Maar nee, je begint om een moderator te roepen. Wat is dat nu?
Ik had je wat hoger ingeschat Klein_Verzet. Verder moet ik toch altijd wel lachen om je bijdrages -voor zover ik ze begrijp dan- ik lees ze met veel plezier hoor! Vaak zit er een diepe kern van humor en cynisme in, bedoeld of niet het is vermakelijk.
Bedankt daarvoor.
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
Ligt er maar aan waar je het koopt.Dubbeldekker schreef: ↑03 apr 2025 14:28Jazeker ! Dat scheelt namelijk zo’n 30 tot 40 cent per brood met het zuiden![]()
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mijn allereerste reactie op pagina 124 was gewoon goed bedoeld.Klein_Verzet schreef: ↑03 apr 2025 13:43 Hou eens op met die zogenaamde geschiedenislesjes. ............. Duidelijk zo?
Ik merk dat je nu persoonlijk wordt en merk ook enige agressie in je post.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend