Raad de weg (NL)
-
- Forum-lid
- Contact
Uitloper van de Keutenberg?
-
- Forum-lid
Beide incorrect
Frustrerend, wetende dat die foto waarschijnlijk op een steenworp van mijn woonplaats is gemaakt en toch niet weten waar precies. Is nog erger als dadelijk blijkt at ik hem regelmatig fiets.
Wel rare foto, 2 man korte mouw, korte broek, een man lange mouw, lange broek....
Gokje: Fromberg
Wel rare foto, 2 man korte mouw, korte broek, een man lange mouw, lange broek....
Gokje: Fromberg
I Am SpeCiAliZed
-
- Forum-lid
- Contact
Schweiberg
-
- Forum-lid
Helaas x 3.
Het is ook een wat minder bekend weggetje, maar ligt te midden van enkele fameuze 'bergen'.
@Roeieber: het was een beetje tussenseizoen (zie de bomen), dus je kon meerdere kanten op qua kleding eigenlijk...
Het is ook een wat minder bekend weggetje, maar ligt te midden van enkele fameuze 'bergen'.
@Roeieber: het was een beetje tussenseizoen (zie de bomen), dus je kon meerdere kanten op qua kleding eigenlijk...
-
- Forum-lid
Ok eh, saai hier.
Tip: vanaf dit weggetje kan je je bidon ongeveer naar een buurland van ons smijten
Tip: vanaf dit weggetje kan je je bidon ongeveer naar een buurland van ons smijten
is dit niet de weg naar sippenaeken? hmm, maar dan hoef je je bidon niets eens weg te smijten (als je 'm in je bidonhouder laat zitten komt 'ie ook in België).
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
[quote="b-ram"]is dit niet de weg naar sippenaeken? hmm, maar dan hoef je je bidon niets eens weg te smijten (als je 'm in je bidonhouder laat zitten komt 'ie ook in België).[/quote]
Ik denk dat je 'm wel weet ja! Als je nog even de straatnaam geeft (mbv Google Maps bv) dan is hij voor jou.
[quote="RobbieS"]
Goeie opmerking voor iemand die dit forum mee organiseert...[/quote]
Dank je! Maar ik doelde alleen maar op het schaarse aantal reacties hier de afgelopen dagen...
Ik denk dat je 'm wel weet ja! Als je nog even de straatnaam geeft (mbv Google Maps bv) dan is hij voor jou.
[quote="RobbieS"]
Goeie opmerking voor iemand die dit forum mee organiseert...[/quote]
Dank je! Maar ik doelde alleen maar op het schaarse aantal reacties hier de afgelopen dagen...
[quote="bike_add1ct"][quote="b-ram"]is dit niet de weg naar sippenaeken? hmm, maar dan hoef je je bidon niets eens weg te smijten (als je 'm in je bidonhouder laat zitten komt 'ie ook in België).[/quote]
[/quote]
Dan zal b-ram wel de straat "het Veld" bedoelen
[/quote]
Dan zal b-ram wel de straat "het Veld" bedoelen
Live fast; die young. mijn blog