Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Deze ebayer heeft er ook wat grotere maten tussenzitten (deze bijv met 58 bovenbuis en 20 cm balhoofd) Geen idee of het wat is overigens maar zitten wel grappige framepies tussen.
http://cgi.ebay.nl/Full-carbon-Frame-Fo ... 2eb719de51" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.nl/Full-carbon-Frame-Fo ... 2eb719de51" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
Gisteren men frame weg gedaan naar de lakkerij om de eind 2k lak erop te zetten woensdag verwacht ik de frame terug thuis en kan ik aan de opbouw beginnen.
Vandaag trouwens voor een goeie kennis een mtb gekocht en terug bij de vertrouwde verkoper flyxii
word afgemonteerd met mavix cross ride wielen en schimano deore xt disk brake.
Ben benieuwd wat een mtb frame het gaat zijn deze keer een 12k versie gekozen.
mvg pedro
Vandaag trouwens voor een goeie kennis een mtb gekocht en terug bij de vertrouwde verkoper flyxii
word afgemonteerd met mavix cross ride wielen en schimano deore xt disk brake.
Ben benieuwd wat een mtb frame het gaat zijn deze keer een 12k versie gekozen.
mvg pedro
Weet je dat laatste zeker ? Bij bezorging door TNT kun je gewoon over een dag of 10 nog een nota in de brievenbus verwachten.edison schreef:Heb mijn Hongfu FM039 binnen.
Alle kabels binnenndoor. liners aanwezig.
Compleet met headset en zadelpen.
Alles volgens afspraak, levertijd was tussen 30 en 35 dagen, na 32 dagen afgeleverd, zonder bijkomende douanekosten of BTW.
Zolang er geen decals opzitten van een bepaald merk lijkt het mij niet zo'n probleem voor de douane... Maargoed dat ben ikdesmoose schreef:Heeft iemand ervaring met het onderstaande frame? Ik kan er zo geen bekend merk in ontdekken en hoop dan ook het mogelijk moeilijke gedoe bij de douane te voorkomen.
Het typenummer is FLX-FR-301
Hier in ons belgie landje speelt dat gene rol geen decals is toch op een grote doos met gift erop betalen enkel als er decals op staan reken ze de dumping taks extra.Snuf schreef:Zolang er geen decals opzitten van een bepaald merk lijkt het mij niet zo'n probleem voor de douane... Maargoed dat ben ikdesmoose schreef:Heeft iemand ervaring met het onderstaande frame? Ik kan er zo geen bekend merk in ontdekken en hoop dan ook het mogelijk moeilijke gedoe bij de douane te voorkomen.
Het typenummer is FLX-FR-301
Heb intussen 4 frame laten af komen en telkens de frame zelf nooit erdoor gekregen de kleine delen daar integen wel.
mvg pedro
edison schreef:Heb mijn Hongfu FM039 binnen.
Alle kabels binnenndoor. liners aanwezig.
Compleet met headset en zadelpen.
Alles volgens afspraak, levertijd was tussen 30 en 35 dagen, na 32 dagen afgeleverd, zonder bijkomende douanekosten of BTW.
Foto's graag!!! Lijkt mij een heel mooi frame.
Ik ben wel geinteresseerd: 2 voorbladen en toch 24 versnellingen aanbieden . . . k wist niet dat er al 12 speed beschikbaar wascobra427 schreef:Ik heb eens even gekeken op die AliExpress, maar die doen geloof ik maar iets met hun omschrijvingen hè;
http://www.aliexpress.com/product-fm/49 ... alers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou je het frame nog zelf in elkaar moeten plakken en de wielen zijn opblaasbaar ofzo? Past toch nooit in een doos van 53cm x 34cm x 20cm?
En dat gewicht dan?
In de ene regel zijn de banden 700x23 en in de andere regel heeft 'ie 24" wielen?
Het ziet er op het plaatje erg goed uit, maar ik heb mijn twijfels. Wie heeft ervaring?
Hoe ben je zo bij dat frame gekomen? ik kan hem zo niet vinden op de site van biqq.nltinn schreef:Mijn plastic chinees met grote voeten. Frame via biqq.nl Ander carbon spul (vork, stuur, stuurpen, zadelpen, bidonhouders, spacers) van e-hungfu.