Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

timor3
Forum-lid

timor3 20 sep 2007 22:10

21st-century schreef:Hoi TimoR3, en heb je de soloist al wat nader aan de tand kunnen voelen?
Ik ben benieuwd hoe ie bevalt en ook hoe de Zipp wielen bevallen.
Ik heb vandaag mijn verlanglijstje ingeleverd bij mijn FM en hoor dus binnenkort wat het precies moet gaan kosten. Mijn eerste keuze is zoals ik al eerder had aangegeven een cervelo soloist, met campa chorus en Zipp wielen. Een tweede keuze zou een kuota Kredo ultra 2008 zijn met campa chorus en reynolds wielen.
De Kredo is zeker ook niet mis maar de ultieme fiets voor mij vind ik nog steeds een soloist dus als alles binnen het budget valt dan kan ik de soloist gaan bestellen. nog heel even geduld dus .....

Zag wel in de nieuwe 2008 catalogus van Zipp dat er nu blauw in de stickers zit, dat vind ik helaas weer een stuk minder mooi.

De Zipp's voelen te gek aan,niks mis mee.. je lijkt echt door de wind heen te snijden. Alleen heb ik het zadel wat omlaag gezet. om wat meer vertrouwen te krijgen met de fiets.. vooral met het opstappen en afstappen.
De Look keo carbon pedalen zijn meesterlijk,wat gaan die heerlijk soepel

Top fiets,en nu nog het mooie weer

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 20 sep 2007 22:21

Cervelootje schreef:Ha wel leuk dat er nu een cervelo site is terwijl ik net nieuw lid ben! Ik zet mijn SLC er nu nog een keer op met wat aanpassingen want speric had ´m er al op gegooid maar zonder de modeficaties die ik heb toegepast, bij deze.......

Erg mooi, welke maat is dit?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 20 sep 2007 23:14

@ Havana, stuurbocht is een Deda Newton in classic uitvoering.

@ Colnagofreak maat 56
"Try not. Do or do not......there is no try"

cervelootje
Forum-lid

cervelootje 20 sep 2007 23:17

Zooooo Andromeda je hebt het in 1x goed geraden! Nou jullie horen het Havana en Colnagofreak......
reclame

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 21 sep 2007 12:27

Cervelootje schreef:Zooooo Andromeda je hebt het in 1x goed geraden! Nou jullie horen het Havana en Colnagofreak......

Als dat een 56 is, ben ik benieuwd naar je lengte.
Zelf ben ik 1.84m met een B.B.L. van 84cm

cervelootje
Forum-lid

cervelootje 21 sep 2007 13:30

colnagofreak schreef:
Cervelootje schreef:Zooooo Andromeda je hebt het in 1x goed geraden! Nou jullie horen het Havana en Colnagofreak......

Als dat een 56 is, ben ik benieuwd naar je lengte.
Zelf ben ik 1.84m met een B.B.L. van 84cm

Ik ben 1,82m met een nagenoeg zelfde B.B.L. en ja het is toch echt een 56cm of SPeric moet me een te klein of te groot frame verkocht hebben?
reclame

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 21 sep 2007 13:44

Nee,hoor hij lijkt me precies goed.
Ben ook gelijk erg benieuwd hoe diep je nu zit, bovenkant zadel-bovenkant stuur.
En wat de lengte is van je voorkant zadel naar hartstuur met welke lengte stuurpen.
Denk namelijk dat een 56 mij ook perfect moet passen.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 21 sep 2007 14:07

Schitterende fiets Etienne! Kleurstelling en afmontage zijn mijn smaak.

Nog een vraagje: hoeveel korting heb je van Eric gekregen om met die reclame-uiting rond te rijden?? :p Geintje!

IBAN
Forum-lid

IBAN 21 sep 2007 14:38

wat een absolute beauty........ Leuk detail, die molukse vlag!

cervelootje
Forum-lid

cervelootje 21 sep 2007 15:12

colnagofreak schreef:Nee,hoor hij lijkt me precies goed.
Ben ook gelijk erg benieuwd hoe diep je nu zit, bovenkant zadel-bovenkant stuur.
En wat de lengte is van je voorkant zadel naar hartstuur met welke lengte stuurpen.
Denk namelijk dat een 56 mij ook perfect moet passen.

Bovenkant zadel is precies 100cm en bovenkant stuur is precies 90cm.
vanaf het puntje van het zadel meet ik tot hart stuur 57,5cm en dit is met een 120mm stuurpen.
LVGH schreef:Schitterende fiets Etienne! Kleurstelling en afmontage zijn mijn smaak.

Nog een vraagje: hoeveel korting heb je van Eric gekregen om met die reclame-uiting rond te rijden?? :p Geintje!

Sterker nog ik heb moeten betalen om met reclame van hem rond te rijden! Hahhaa
anyway bedankt voor je compliment ik ben ook zeer content met deze fiets!
Ik zit nu.... en dan heb ik nog niet eens het lichtste van het lichtste, op 6,7 kg compleet! Bij Andromeda op zijn digitale unster gewogen
reclame

cervelootje
Forum-lid

cervelootje 21 sep 2007 15:20

IBAN schreef:wat een absolute beauty........ Leuk detail, die molukse vlag!

Ja Iban mijn opa zei altijd>je mag je afkomst niet verloochenen! Dus bij deze trots de vlag op de fiets! :-)

Okay Moderator, sorry ik ben net voor het eerst hier op het forum dus ik moet nog even zien hoe alles werkt.
reclame

Plaats reactie