Gebeurt toch bij elke ploeg? Dus hebben ze allemaal boter op het hoofd.
Het dopingtopic 2.0
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hoge bomen vangen nu éénmaal veel wind.
En de ploeg van Lefevre is nu éénmaal al jaren een van de hoogste bomen in het klassieke wielerlandschap.
Maar de hardnekkigheid waarmee er hier op dit forum door sommigen op deze ploeg wordt ingehakt doet vermoeden dat het niet echt over Lefevre/Van Mol gaat.
Ik mag hopen dat we het stadium, Nederlands forum/Vlaamse ploeg hier toch al enige tijd voorbij zijn.
Mag ik eens een tegenvraag stellen?
Is er hier echt niemand die zich afvraagt wanneer de bubbel van de Nederlandse winnaressen in het wielrennen, de dubbel van de Nederlandse winnaars in het schaatsen gaat uiteenspatten?
En de ploeg van Lefevre is nu éénmaal al jaren een van de hoogste bomen in het klassieke wielerlandschap.
Maar de hardnekkigheid waarmee er hier op dit forum door sommigen op deze ploeg wordt ingehakt doet vermoeden dat het niet echt over Lefevre/Van Mol gaat.
Ik mag hopen dat we het stadium, Nederlands forum/Vlaamse ploeg hier toch al enige tijd voorbij zijn.
Mag ik eens een tegenvraag stellen?
Is er hier echt niemand die zich afvraagt wanneer de bubbel van de Nederlandse winnaressen in het wielrennen, de dubbel van de Nederlandse winnaars in het schaatsen gaat uiteenspatten?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het gaat niet alleen om Lefevre en van Mol maar vooral om Ibarguren Taus. Op het moment dat hij werd aangenomen werd die ploeg namelijk die hoogste boom in het klassieke wielerlandschap en kwam de ploeg waar hij vandaan kwam plotseling nog nauwelijks boven het maaiveld uit.
Het heeft niks meet Nederland vs Vlaanderen te maken. Het ligt echt aan de figuren die daar rondlopen en daar bij verbleekt het foute imago van iedere andere ploeg. De meesten die hier klagen over QS doen dat ook over de begeleiding van Roompot trouwens.
Het heeft niks meet Nederland vs Vlaanderen te maken. Het ligt echt aan de figuren die daar rondlopen en daar bij verbleekt het foute imago van iedere andere ploeg. De meesten die hier klagen over QS doen dat ook over de begeleiding van Roompot trouwens.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volledig eens met Ernie. Al kan Sky zit ook aardig meten met QS qua schimmigheid. Teveel open vragen en mist daar.
En dit wegzetten als een NL-BE discussie vind ik wel een beetje een zwaktebod hoor.
En dit wegzetten als een NL-BE discussie vind ik wel een beetje een zwaktebod hoor.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer dat Geert Leinders wel geschorst is voor het leven, anders was het een mooie poule geworden wie de meeste succes heeft gehad denk ik
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het proberen aantrekken van Leinders levert Sky wel bonuspunten op.
Ferrari en Fuentes mogen ook niet meer meedoen.
Ik denk dat Andrei Mikhailov van Astana de grootste concurrent is in het huidige peloton.
Ferrari en Fuentes mogen ook niet meer meedoen.
Ik denk dat Andrei Mikhailov van Astana de grootste concurrent is in het huidige peloton.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het onvolprezen trio Ferrari, Conconi en Cecchini: goed voor heel wat etappes en eindzeges.
Denk dat die het wel zal winnen ja.
Ik verheug mij nu al op de reacties dat al die heren wel gepakt zijn en Lefevre en zijn doktoren niet
Denk dat die het wel zal winnen ja.
Ik verheug mij nu al op de reacties dat al die heren wel gepakt zijn en Lefevre en zijn doktoren niet
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
nog niet....
Vooralsnog heb ik meer vertrouwen in rensters die uit het zelfde land komen maar in vier, vijf verschillende ploegen rijden zonder beladen verleden dan in renners uit één ploeg waarvan manager en artsen al een kwart eeuw een spoor van dopinggevallen nalaten. Schaatsers heb ik geen mening over, er zijn stevige geruchten maar ik volg die sport niet.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof