Wielerseizoen 2024
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ondanks al die innovaties moet je toch nog steeds zelf sturen en enige parcours kennis bezitten….
Politt -> https://twitter.com/dauphine/status/179 ... ter.com%2F
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Inderdaad, opsteker voor het vertrouwen.
Ik zag nog net Roglic over de streep rijden.
Dus ik moet het van de uitslag hebben
Heel knappe en vette overwinning van Evenepoel en die snotneus Tarling blijft ook maar verbazen.
Roglic toch teveel achter denk ik........... Toch?
Twee namen vallen mij toch op. Gee en Armirail. Fan van dit soort renners. Beide tijdrijders maar toch wel knap hoe ze hier in de top 10 staan.
Evenepoel deelt echt wel een stevig dreun uit maar Roglic is nog niet helemaal knockout.......zal wel lastig worden en hoewel ik een fan van de tijdrit ben vind ik het wel jammer als deze de einduitslag van een ronde volledig domineert.
Ik zie op veel plekken nattigheid in de bergen en benieuwd wat het met deze Dauphine gaat doen. Die nattigheid mag even stoppen.........niet dat ik met de renners te doen heb maar ik ga zelf eerdaags
Dus ik moet het van de uitslag hebben
Heel knappe en vette overwinning van Evenepoel en die snotneus Tarling blijft ook maar verbazen.
Roglic toch teveel achter denk ik........... Toch?
Twee namen vallen mij toch op. Gee en Armirail. Fan van dit soort renners. Beide tijdrijders maar toch wel knap hoe ze hier in de top 10 staan.
Evenepoel deelt echt wel een stevig dreun uit maar Roglic is nog niet helemaal knockout.......zal wel lastig worden en hoewel ik een fan van de tijdrit ben vind ik het wel jammer als deze de einduitslag van een ronde volledig domineert.
Ik zie op veel plekken nattigheid in de bergen en benieuwd wat het met deze Dauphine gaat doen. Die nattigheid mag even stoppen.........niet dat ik met de renners te doen heb maar ik ga zelf eerdaags
Hij kijkt dan wel netjes naar links of er niets aankomt,Enzzo schreef: ↑05 jun 2024 15:41 Ondanks al die innovaties moet je toch nog steeds zelf sturen en enige parcours kennis bezitten….
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hij reed sowieso wat behoudend naar mijn indruk. En het was dan geen heel technische tijdrit maar in zo’n afdaling in een bocht op je snuiter gaan kan zomaar je Tour verpest.
Misschien vandaar?
Misschien vandaar?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Wat? (in hoofdletters). Het is en blijft dé waardemeter, geen goat maar God.daniel1975 schreef: ↑05 jun 2024 14:49 ..................Merckx is geweest, leuke herinnering, maar nu niet meer relevant.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sorry, ik heb niks met dwepen met oude glorie. Was een toprenner in zijn tijd, de allerbeste, maar het is nu simpelweg niet mee relevant omdat je niet kunt vergelijken.
Net als als Ayrton/Johan/Ali/Eric/Michael: besten in hun tijd en toonaangevend voor de sport, maar niet te vergelijken met het heden.
De term goat doet mij overigens teveel aan geiten en blaten denken, want dat etiket wordt te pas en onpas opgeplakt.
Net als als Ayrton/Johan/Ali/Eric/Michael: besten in hun tijd en toonaangevend voor de sport, maar niet te vergelijken met het heden.
De term goat doet mij overigens teveel aan geiten en blaten denken, want dat etiket wordt te pas en onpas opgeplakt.
Less is bore