Specialized
-
- Forum-lid
Mag inderdaad wel wat minder opvallend;)
-
- Forum-lid
En de fiets waar Schleck gisteren op zat. Zag er volgens mij wel heel gaaf uit....
Specialized Roubaix Comp 2010
Alleen de Roubaix heeft de kabels binnendoor. Volgens mij is de gedachte bij the Big S, dat kabels binnen door wel betere bescherming hebben tegen vuil, maar minder soepel lopen. Vandaar de Roubaicx wel binnendoor en de "gewone" buiten om.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Arnoud schreef:Alleen de Roubaix heeft de kabels binnendoor. Volgens mij is de gedachte bij the Big S, dat kabels binnen door wel betere bescherming hebben tegen vuil, maar minder soepel lopen. Vandaar de Roubaicx wel binnendoor en de "gewone" buiten om.
Aha, dat zou wel eens een goede verklaring kunnen zijn. Valt me sowieso op dat Speci wat minder gevoelig is voor hypes als kabels binnendoor en geintegreerde zadelpennen
Begrijp dat in het VK de nieuwe SL3 rframes al leverbaar zijn. Reden zou zijn dat het 2010 model al uitverkocht is. Iemand ze in Nederland al tegen gekomen?
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
sponge schreef:Ik heb van en specialized medewerker gehoord dat die special editions al zijn uitverkocht. Zo had de benelux het frame van de schlecks maar in drievoud een 54, 56 en 58.
Nja dat valt mee hoor, zoals ik al eerder zei.
Heb net een 54,56 schleck, contador en Cancelara!(die is bruut) in mn handen gehad, toch wel kinky. (Het zijn 2011 sl3 frame's met BB30!)
@TiesT, heb je toevallig ook een afbeelding van het frame van Cancellara?
Waar heb jij deze frames in het echt mogen aanschouwen?
Waar heb jij deze frames in het echt mogen aanschouwen?
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2