Scott
-
- Forum-lid HC
riep er iemand
S10 mits je op de full alu versie met de CR1 vork doelt is een prima starters/mid segment frame.
No nonsense niet heel licht (maar welk alu frame is dat op het ogenblik nog wel?) maar overall een prima prijs kwaliteitsverhouding.
Ik zou altijd op zoek gaan naar de oudere hoogglans frames maar lukt dat niet dan kun je voor 450-550 prima een nieuw (overjarig) Scott S10 frame op de kop tikken (en als het bevalt doorsluizen naar slecht weer frame).
S10 mits je op de full alu versie met de CR1 vork doelt is een prima starters/mid segment frame.
No nonsense niet heel licht (maar welk alu frame is dat op het ogenblik nog wel?) maar overall een prima prijs kwaliteitsverhouding.
Ik zou altijd op zoek gaan naar de oudere hoogglans frames maar lukt dat niet dan kun je voor 450-550 prima een nieuw (overjarig) Scott S10 frame op de kop tikken (en als het bevalt doorsluizen naar slecht weer frame).
-
- Forum-lid
Auke schreef:El Ninjo schreef:Heeft er iemand ervaring met de Scott Speedster S10??
Ben ik ook wel benieuwd naar, je leest er weinig over hiero. Sharkman, waar ben je? En is het rijgedrag een beetje te vergelijken met de CR1?
Heb een Speedster S3 en een CR1, lekker direct sturend, natuurlijk wel stukje zwaarder maar qua rijgedrag komt de S3 redelijk veel overeen met de CR1. Heb de S3 te koop staan, mocht je interesse hebben?
Zit te denken om een Scott Addict R4 aan te schaffen. Nu is het frame te krijgen met de geintegreerde zadelpen en de traditionele uitvoering. Hoe zijn de ervaringen hiermee en wat is beter ?? Is de R4 nog in andere kleuren te verkrijgen dan de witte uitvoering ?? Hoe lang is de levertijd van dit frame ?? Iemand antwoord op deze vragen.
Peter1973 schreef:Zit te denken om een Scott Addict R4 aan te schaffen. Nu is het frame te krijgen met de geintegreerde zadelpen en de traditionele uitvoering. Hoe zijn de ervaringen hiermee en wat is beter ?? Is de R4 nog in andere kleuren te verkrijgen dan de witte uitvoering ?? Hoe lang is de levertijd van dit frame ?? Iemand antwoord op deze vragen.
peter de r4 is alleen in het wit te verkrijgen .
Verder als je het frame alleen besteld dan zit je zonder geintegreerde zadelpen.
wil je wel een geintegreerde dan zal je een volledig afgemonteerde fiets moeten bestellen afmontage is ultegra sl en wielen zij mavic skerium equipe .
maar ik hoorde van de verdeler dat de r4 niet meer zou verschijnen met een geintegreerde zadelpen. Weet niet of Dit klopt ?
-
- Forum-lid HC
Daar is niets op aan te merken. Is iets stijver dan met zadelpen maar ook dan heb je geen probleem. Kan nog fietsen met vaste zadelpen bestellen (R4 dan) maar het frame zonder is imho. mooier.