Colnago
Vooropgesteld, een fantastische fiets en als je deze hebt aangeschaft mijn felicitaties.
Il alle eerlijkheid is het niet mijn ding deze fiets. Maar als je van hightec houdt is deze vederlichte EPS een absolute topper. Sram en Colnago vind ik zelf ook niet zo'n combi maar misschien moet ik er met al mijn conservatisme even aan wennen.
Il alle eerlijkheid is het niet mijn ding deze fiets. Maar als je van hightec houdt is deze vederlichte EPS een absolute topper. Sram en Colnago vind ik zelf ook niet zo'n combi maar misschien moet ik er met al mijn conservatisme even aan wennen.
Camerig is prachtig!
-
- Forum-lid
hier heb je mijn CX-1 in volle wedstrijd uitrusting
Vandaag bij Plieger geweest en na een aantal kleine aanpassingen heb ik de fiets besteld!! Ben helemaal te happy Hoor morgen wanneer het frame binnenkomt. Zodra het kan worden er foto's geplaatst...
Kan niet wachten!!!
Kan niet wachten!!!
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1
@colnago kenners,
Ik heb een oude (ongeveer 10 jaar) titanio, dubbele onderbuis, staande achtervorken komen uit bij de bovenbuis (dus voorbij de zitbuis). Weet iemand de naam van dit type. Ik zal binnenkort een foto plaatsen, moet nog even uitzoeken hoe dat werkt, iemand een tip?
Ik heb een oude (ongeveer 10 jaar) titanio, dubbele onderbuis, staande achtervorken komen uit bij de bovenbuis (dus voorbij de zitbuis). Weet iemand de naam van dit type. Ik zal binnenkort een foto plaatsen, moet nog even uitzoeken hoe dat werkt, iemand een tip?
Time flies like the wind, fruit flies like banana´s
@Gijs01: Op de bon stond nog een zadel met titanium brug, dit is er een met carbon geworden.
Tevens laat ik er zwarte Campa record remhoeven op zetten, vind dit persoonlijk mooier dan de alu-kleurige die bij chorus zit. Bovendien koste het me niets extra blijf toch een Hollander
Tevens laat ik er zwarte Campa record remhoeven op zetten, vind dit persoonlijk mooier dan de alu-kleurige die bij chorus zit. Bovendien koste het me niets extra blijf toch een Hollander
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1