Retro / oudere fietsen
Nee, helaas niet. Hij wilde hem ook alleen maar verkopen aan een liefhebber (we kennen elkaar een beetje). Het frame stond ook niet in de winkel, maar op hun kantoortje....
Ik heb in die winkel al eens vaker fraaie n.o.s. oude fietsen gezien, maar het loopt een beetje af.
Ik heb in die winkel al eens vaker fraaie n.o.s. oude fietsen gezien, maar het loopt een beetje af.
-
- Forum-lid
Als het ergens rond de 60cm is weet ik nog een HHEEEELL goed doel voor die Fullpro-C.
Mag van mij best even in de wachtkamer.
Eerst maar eens mijn Coppi Neuron Megatube opbouwen ...
Mag van mij best even in de wachtkamer.
Eerst maar eens mijn Coppi Neuron Megatube opbouwen ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Mazzelaar , ziet er prachtig uit! Succes met de opbouw.Hanz Bé schreef:...Vanmiddag liep ik bij de LBS tegen een nieuw, nooit opgebouwd, Koga Full Pro-C frame aan...
60 x Ventoux
Dank, nu al zin in!
Mooi hoor. Eén van de laatste stalen topframes zeker?
-
- Forum-lid
Ik hoop het niet, dan zou ik nog het een en ander hebben wat zo de Kliko in zou kunnen ...EmPeHa schreef:Mooi hoor. Eén van de laatste stalen topframes zeker?
Overigens is een Fullpro - C inderdaad een TOP frame!
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Ik bedoel een beetje wat bouwjaar betreft. Uiteraard kunnen er nu nog fijne stalen frames worden gebouwd. De aandacht ligt tegenwoordig toch meer bij carbon.
-
- Forum-lid
Jagerardn schreef:Iwerkt een 7-speed hypergilde cassette als vervanging van een 7 speed uniglide cassette? zijn de dikte en de onderlinge afstand van de kransjes compatibel met het index schakelmechanisme?
Leuke reacties. Fijn dat het als een top frame wordt beoordeeld!
Even een gedachte mbt de afmontage....
Zou de Ritchey Classic serie nog een mooie optie zijn voor dit frame, of zal ik toch kiezen voor een echte klassieke afmontage?
Even een gedachte mbt de afmontage....
Zou de Ritchey Classic serie nog een mooie optie zijn voor dit frame, of zal ik toch kiezen voor een echte klassieke afmontage?