Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Uit een groep gaan probleem opgelost.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Tjonge jonge wat een non-discussie zeg. Ook wel weer vermakelijk dit.
- Forum-lid
Kudos!Wolfhound32 schreef:Tjonge jonge wat een non-discussie zeg.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
en om dat laatste gaat het natuurlijkWolfhound32 schreef:Tjonge jonge wat een non-discussie zeg. Ook wel weer vermakelijk dit.
Kudo's zijn zeer belangrijk!
Bij mij komt het aantal kudo's altijd wel redelijk overeen met de epiciteit (is dat een woord) van de rit*, dus mij hoor je niet klagen.
*mits ik 'm meteen online zet.
Bij mij komt het aantal kudo's altijd wel redelijk overeen met de epiciteit (is dat een woord) van de rit*, dus mij hoor je niet klagen.
*mits ik 'm meteen online zet.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- Wolfhound32
- Forum-lid
monsieurpinot schreef:en om dat laatste gaat het natuurlijkWolfhound32 schreef:Tjonge jonge wat een non-discussie zeg. Ook wel weer vermakelijk dit.
We fietsen toch niet om de kudo's of wel? Ik ben een fervent Stravagebruiker, maar vind het vele malen belangrijker welke waardes en andere statistieken ik heb gereden tijdens een rit. Als iemand daar wel of geen kudo voor over heeft, zal mij aan mijn zitvlak roesten.
Anders kan je beter zoveel mogelijk stravavrienden hebben die je dan kudo's geven. Het is toch geen competitie om zoveel mogelijk vrienden te hebben zoals sommige gebruikers van Facebook?
Anders kan je beter zoveel mogelijk stravavrienden hebben die je dan kudo's geven. Het is toch geen competitie om zoveel mogelijk vrienden te hebben zoals sommige gebruikers van Facebook?
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
-
- Forum-lid HC
Ik heb nog helemaal geen Strava vrienden
-
- Forum-lid HC
Ik vind dat ik te snel kudo's krijg, ik weet niet hoe ze het doen. Zodra ik stop wordt de rit automatisch van de Edge 810 op Garmin Connect gezet en vrijwel tegelijkertijd staat de rit op Strava. En bijna altijd kijk ik dan direct even naar de data En toch krijg ik vaak Kudos voordat ik zelf de rit heb gezien.
Of die zitten de hele dag te kijken of ik een rit rij of ze hebben een of andere automatische Kudo-geef-app.
Regards From EP
Of die zitten de hele dag te kijken of ik een rit rij of ze hebben een of andere automatische Kudo-geef-app.
Regards From EP
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Inderdaad, soms wel heel erg snel zo'n kudo. Kan je die ergens inwisselen voor korting bij aankoop fietsonderdelen of iets dergelijks?ericpeters schreef:Ik vind dat ik te snel kudo's krijg, ik weet niet hoe ze het doen. Zodra ik stop wordt de rit automatisch van de Edge 810 op Garmin Connect gezet en vrijwel tegelijkertijd staat de rit op Strava. En bijna altijd kijk ik dan direct even naar de data En toch krijg ik vaak Kudos voordat ik zelf de rit heb gezien.
Regards From EP
Het is nog wel zo dat ik bij langere/zwaarder rit meer kudo's krijg dan bij een flutrondje. Dus een deel van de kudo's misschien een echte waardering/compliment.
Lekker belangrijk allemaal.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Het hele bestaansrecht van het forum hangt af van deze 1st world problems, dus super belangrijk inderdaad.
Het heeft ergens iets stalkeris, die anonieme kudo's, dus als iedereen zich even bekendmaakt is dat goed voor mijn gemoedsrust
Het heeft ergens iets stalkeris, die anonieme kudo's, dus als iedereen zich even bekendmaakt is dat goed voor mijn gemoedsrust
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?