Er staat ook een poll onder het artikel.daniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 12:34 Zie hier het probleem van de pers; een pakkende kop met een 100% lul-verhaal er onder.
https://www.wielernieuws.be/news/9543/h ... u1ec8loluu
La Vuelta 2023
Hoeveel hebben er vroeger uit de school geklapt? Bijna niemand, enkel bij lance omdat hij het te ver dreef en ex-ploegmaten bedreigde, op het misdadige af.JPAR schreef: ↑15 sep 2023 15:04 Stel dat er binnen een ploeg doping wordt gebruikt welke gefasciliteerd is door de ploeg. Vervolgens wordt een renner positief bevonden (zoals nu bij Jumbo met Hessman). En de ploeg ontkent natuurlijk dat het via hun komt en uiteindelijk wordt zo'n renner ontslagen of zelfs vervolgd. Jullie denken dat zo'n renner dan niet uit de school zou klappen?
Wie uit de biecht klapt is levenslang verbrand.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Sparen is boring. Efficiëntie doodt het spektakel.Mark67 schreef: ↑15 sep 2023 05:54
Wat kan trouwens de reden zijn dat Remco gisteren maar bleef doorstampen, terwijl aan de voet van de laatste klim al meer dan duidelijk was dat hij de etappe ging winnen? Had hij niet veel beter wat meer energie kunnen sparen, door het tempo wat te verlagen, en daarmee zijn kansen in de zaterdag etappe weer te verhogen?
Als je de tijdritresultaten bekijkt (waar de ervaring van het frontoppervlak van diegene die voor u rijdt er niet is) van beide, dan weet je meteen het antwoord.
ik ben erg onder de indruk van jullie kennis over Evenepoel, maar kunnen de haters en de bewonderaars hun vete misschien voortzetten in het daarvoor bestemde topic ?
viewtopic.php?t=90515&start=2472
Ik merk dat ik me er aan begin te ergeren en ik kan me zomaar voorstellen dat ik niet de enige ben hier...
Ik merk dat ik me er aan begin te ergeren en ik kan me zomaar voorstellen dat ik niet de enige ben hier...
Caruso was dan ook gewoon slecht deze Vuelta, anders had hij wel top 10 gereden, meer geknecht voor Landa of vaker in de aanval gereden.galileo2 schreef: ↑15 sep 2023 17:07Jawel. Gisteren gezien hoe hij Carruso en compagnie degradeerde tot nieuwelingen.ColumsbusMJ schreef: ↑15 sep 2023 15:27Kijk je wel eens wielrennen?galileo2 schreef: ↑15 sep 2023 15:14 Er wordt nu gezegd dat Remco niet tegen de top 3 wil koersen.
Maar niemand van TJV durfde gisteren mee te gaan met Remco, omdat ze weten dat hij ze vermoord.
Ik ben zeker dat als Kuss mee in die ontsnapping had gezeten, hij op de laatste klim op 5 minuten wordt gereden, net als de rest van de vluchtersgroep.
Zonder het mentale aspect van die inzinking had Remco gewoon met Uitebroeks, Vlasov en Almeida gestreden. Had één van die 3 i n de vlucht mee gemogen, dan hadden die even gemakkelijk gewonnen.
Ik vind ook dat het wel meevalt in hoeverre hij zich herpakt heeft. Hij heeft vooral veel aan Jumbo te danken. Die hebben iedere lust om aan te vallen voor het klassement vakkundig om zeep geholpen.
Campagnolo Ultra Dork
+10bever schreef: ↑15 sep 2023 18:41 ik ben erg onder de indruk van jullie kennis over Evenepoel, maar kunnen de haters en de bewonderaars hun vete misschien voortzetten in het daarvoor bestemde topic ?
+100senior schreef: ↑15 sep 2023 19:01+10bever schreef: ↑15 sep 2023 18:41 ik ben erg onder de indruk van jullie kennis over Evenepoel, maar kunnen de haters en de bewonderaars hun vete misschien voortzetten in het daarvoor bestemde topic ?