Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Dat was echt het eerste wat ik dacht toen ik hier een foto van zag;
Ze hebben de noppen van een paar copa mundials afgevijld
(als fietsschoen vind ik het helemaal niks overigens...)
Ze hebben de noppen van een paar copa mundials afgevijld
(als fietsschoen vind ik het helemaal niks overigens...)
Laatst gewijzigd door RKN op 14 dec 2020 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Handschoenen zijn wel de allermakkelijkste...
De afgelopen jaren heb ik in de winter van alles aangehad, werkhandschoenen,Lidl , Action el Cheapo leder, sportrommel Decathlon, wanten van de vrouw als ik even niks kon vinden, en het voldeed allemaal.
Ik heb echt hele makkelijke handen (en voeten)
De afgelopen jaren heb ik in de winter van alles aangehad, werkhandschoenen,Lidl , Action el Cheapo leder, sportrommel Decathlon, wanten van de vrouw als ik even niks kon vinden, en het voldeed allemaal.
Ik heb echt hele makkelijke handen (en voeten)
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Daar heb ik ook al eens over getwijfeld. Ben benieuwd of ze bevallen!JoostG schreef: ↑14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
Zou ik zomaar in de auto gebruiken, te sjiek voor op de fiets. In mijn geval tochJoostG schreef: ↑14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
Sworks Venge
Je moet ook wel 3 paar handschoenen hebben voor alle temperaturen. Ik heb van die dunne hardloophandschoenen waar ik vinger(fiets)handschoenen overheen doe. Als het dan rond 2-3 graden is heb ik nog een iets dikkere van Decathlon en als het echt onder 0 is heb ik nog erg dikke van Roeckl.JoostG schreef: ↑14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
-
- Forum-lid HC
@Noblink, Gave schoenen!! Hou er wel van.
Handschoenen. Ik neem in feb maart wel eens een paar extra mee....... begin ik met winter en dan die tussen handschoenen als het warmer is.
Handschoenen. Ik neem in feb maart wel eens een paar extra mee....... begin ik met winter en dan die tussen handschoenen als het warmer is.
Je noemt er al 4NuitKor schreef: ↑15 dec 2020 08:25Je moet ook wel 3 paar handschoenen hebben voor alle temperaturen. Ik heb van die dunne hardloophandschoenen waar ik vinger(fiets)handschoenen overheen doe. Als het dan rond 2-3 graden is heb ik nog een iets dikkere van Decathlon en als het echt onder 0 is heb ik nog erg dikke van Roeckl.JoostG schreef: ↑14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
Hoop verder niet dat mijn vrouw meeleest dat je aan 4 paar genoeg zou moeten hebben
Ik gebruik ook vaak een liner, kan je net een bredere range aan/nog wat uittrekken onderweg. En ik vind het beter om die liner in het wasmachine te stoppen dan je handschoenen zelf.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ha, en dan overkomt het je dat je rit begint bij -2 en eindigt bij 5 graden. Dan heb je nog steeds niets aan minimaal 3 paar (tenzij je die meeneemt....).mhr-zip schreef: ↑15 dec 2020 08:43Je noemt er al 4NuitKor schreef: ↑15 dec 2020 08:25Je moet ook wel 3 paar handschoenen hebben voor alle temperaturen. Ik heb van die dunne hardloophandschoenen waar ik vinger(fiets)handschoenen overheen doe. Als het dan rond 2-3 graden is heb ik nog een iets dikkere van Decathlon en als het echt onder 0 is heb ik nog erg dikke van Roeckl.JoostG schreef: ↑14 dec 2020 22:35 Na alle ellende op de verschillende nieuwszenders heb ik mijzelf getrakteerd op handschoenen. Dat blijft bij mij altijd het meest lastige gedeelte van de outfit: te snel warm, zweet en dan weer koude handen. Ik ga het nu proberen met leren handschoenen (wel zo chic) van Galibier, de Elysee Leather Glove.
Hoop verder niet dat mijn vrouw meeleest dat je aan 4 paar genoeg zou moeten hebben
Ik gebruik ook vaak een liner, kan je net een bredere range aan/nog wat uittrekken onderweg. En ik vind het beter om die liner in het wasmachine te stoppen dan je handschoenen zelf.
Ik rijd nu nog steeds zonder handschoenen, maar sinds deze week is het bos nat, en dat blijft het nog wel even. Dan krijg je tijdens het rijden natte zooi op je handen, en dan worden de handen uiteraard wel koud. Ach, een klein minpunt bij een heerlijke mogelijkheid om buiten te zijn, te genieten en wat rust om mijzelf heen te creëren.
insta #gravelgremmen
Ik herken dit probleem en ik ben heel blij met mijn vorig jaar aangeschaft Craft Hybrid Weather handschoenen. Ik begin de rit in want-modus, zijn de handen warm dan klap ik de wantjes in en tegen het einde van de rit wanneer de handen weer klam worden doe ik ze er weer overheen.
Nadeel: als het echt koud is zoals vorige week zijn ze te koud. Dan start ik de rit met iets warmers (in mijn geval goedkope "lobsterhandschoenen" van PlanetX). Zijn de handen opgewarmd en beginnen ze te zweten, switch ik naar de Crafts en aan het einde van de rit weer terug naar de lobsters.
Nadeel: als het echt koud is zoals vorige week zijn ze te koud. Dan start ik de rit met iets warmers (in mijn geval goedkope "lobsterhandschoenen" van PlanetX). Zijn de handen opgewarmd en beginnen ze te zweten, switch ik naar de Crafts en aan het einde van de rit weer terug naar de lobsters.