Wie wint de Giro d'Italia?
-
- Forum-lid
Als ervaringsdeskundige van deze streek kan ik mededelen dat vanaf km 115 het betere sloopwerk kan gaan beginnen. Geen weg in het achterland loopt horizontaal en vaak gaat het zelfs onsympathiek steil omhoog.
Gok toch op een massasprint. Laatste km’s zijn vlak dus......ook vandaag gaat er nog gevochten worden.
Maar ik hoor graag een andere mening.
Gok toch op een massasprint. Laatste km’s zijn vlak dus......ook vandaag gaat er nog gevochten worden.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
de boef van parma schreef:Als ervaringsdeskundige van deze streek kan ik mededelen dat vanaf km 115 het betere sloopwerk kan gaan beginnen. Geen weg in het achterland loopt horizontaal en vaak gaat het zelfs onsympathiek steil omhoog.
Gok toch op een massasprint. Laatste kms zijn vlak dus......ook vandaag gaat er nog gevochten worden.
Ik durf niks meer te voorspellen in deze giro. Wat een enorm spektakel!
Zo ben je afgeschreven en zo ben je opeens weer potentieel eindwinnaar.
Zou mij niks verbazen als er weer een groepje wegrijdt en wegblijft. het peloton moet echt een goed jasje hebben uitgedaan in de laatste dagen door het weer, parcours en hardheid van de koers.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Zijn er nog sprintersploegen die fit genoeg zijn om te rijden?
Die gasten die nu weg zijn, staan meer dan een uur op achterstand. Dus voor het roze hoef je dan niet te vrezen. Moet er dus een sprintploeg zijn die het gat gaat dichtrijden.
Normaal zou ik zeggen dat dit een sprint wordt, maar ik twijfel toch aan de sterkte van de ploegen op dit moment.
Die gasten die nu weg zijn, staan meer dan een uur op achterstand. Dus voor het roze hoef je dan niet te vrezen. Moet er dus een sprintploeg zijn die het gat gaat dichtrijden.
Normaal zou ik zeggen dat dit een sprint wordt, maar ik twijfel toch aan de sterkte van de ploegen op dit moment.
dirk jan schreef:Greipel zal toch een x moeten. Farrar heeft er al 2. QS is zijn sprinter kwijt. dus ik gok op HTC die het "moet doen" met misschien wat hulp van SKY
Ja...
Tegelijk denk ik dat, als HTC het dichtrijdt, Farrar toch de betere papieren heeft.
Maakt op mij een betere indruk dan Greipel tot nog toe.
misschien gross die weer een sprint aan trekt voor zichzelf! die heeft farrar er al eens opgelegd in een poging greipel te lanceren.
In iedergeval, ik speculeerde over wie intresse zou kunnen hebben om dat gat dicht te rijden. Wie wint is weer een ander verhaal, ik weet niet hoe de finale er uit ziet (weer zo'n rot bocht? of eindelijk eens een normale rechte sprint)
In iedergeval, ik speculeerde over wie intresse zou kunnen hebben om dat gat dicht te rijden. Wie wint is weer een ander verhaal, ik weet niet hoe de finale er uit ziet (weer zo'n rot bocht? of eindelijk eens een normale rechte sprint)
dirk jan schreef:misschien gross die weer een sprint aan trekt voor zichzelf! die heeft farrar er al eens opgelegd in een poging greipel te lanceren.
(edit: verkeerde ettappe, slim!)
Dit staat er bij gazetta:
Ultima curva ai 1000 m. Rettilineo di arrivo di 950 m largo 7 m, fondo asfaltato.
==
Misschien is jouw italiaans beter dan dat van mij, maar volgens mij is er een laatste bocht op 1000m, en dan een rechte lijn van 7m breed?
dirk jan schreef:ik spreek/lees/versta geen woord italiaans dus ik geef je per definitie gelijk . Maar is dus weer een leuke bocht om treintjes te laten ontsporen.
Ik was zo slim om de verkeerde etappe te pakken.
Lijkt er op dat het meer dan 900 meter rechtdoor is.
Snelle aankomst lijkt me
Ja nou slaat mijn reactie ook nergens meer op. Lekker dan. Nou mooi, eens kijken of farrar zonder regen in en mooie sprint op hoge snelheid ook zo goed is of greipel dan eindelijk zijn matcho lichaam eens in kan zetten. (al eindigt hij op plaats 2 van mij part hij heeft nog geen sprint mee kunnen doen)
Weer een mooie etappe al is de tijdwinst van 10 seconden niets vergeleken met gisteren.
Ik vraag me wel af wat ze met Evans gaan doen. Het leken me toch slaande bewegingen die hij maakte. De katuscha en lampre renners reden wel irritant maar het leek me niet dat ze te ver gingen.
Ik vraag me wel af wat ze met Evans gaan doen. Het leken me toch slaande bewegingen die hij maakte. De katuscha en lampre renners reden wel irritant maar het leek me niet dat ze te ver gingen.
Zou heel gek zijn als Evans hier niet voor beboet c.q. gestraft wordt.