Powerbalance
C a s r a n schreef:Deze kerel is de beste triatleet van het moment op de middenafstand, Michael Raelert (Europees en wereldkampioen)... Powerbalance aan pols en enkel!
Powerbalance is dan ook gewoon één van z'n sponsors.
http://blog.raelert-brothers.com/partner/
Volgens Powerbalance is het bandje van hun (de originele!) niet te koop via Telsel ed. Alleen Powerbalance is Powerbalance als er Powerbalance op staat!
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook hier in het hoge noorden, sinds een paar weken overstag en ondanks een gezonde dosis sceptis een power balance bandje aangeschaft.
Sinds jaar en dag altijd wat last van een gevoelige rug tijdens langere ritjes, maar sinds het gebruik van het bandje verdwenen. Ook merkte ik dat in makkelijker een hogere cadans kan vasthouden.
Toch opmerkelijk ...
Sinds jaar en dag altijd wat last van een gevoelige rug tijdens langere ritjes, maar sinds het gebruik van het bandje verdwenen. Ook merkte ik dat in makkelijker een hogere cadans kan vasthouden.
Toch opmerkelijk ...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Rezne schreef:Dat men hier tegenwoordig nog intrapt. Ongelofelijk.
Dit inderdaad, echt wat the fuck... waarom zou je in godsnaam in zoiets doms en onbenulligs geloven? Beter kan je wat harder trainen als je wat harder wilt rijden, daar kom je echt ergens mee, niet met extra gewicht om je pols hangen.
Ik zie ze te koop voor 9.95 Euro Kun je je voorstellen om voor dat bedrag beter te gaan presteren of van rugpijn e.d. af te komen?
Ik heb last van mij rug al enige tijd. Wat als dat stuk metaal me nu NIET daarvan af helpt? Ik wil het echt wel proberen maar wat ALS het niet werkt bij mij?
Wat gaan we dan als excuus verzinnen?
Als het echt zo goed is dan verkoop je toch voor veel meer en pattenteer je die zooi toch?
Oh wacht. Die van 9.95 Euro zijn natuurlijk namaak
Maar goed. Als het iemand tussen de oren helpt......... Maar ga dat niet toedichten aan dat stuk metaal.
Mvg, Zorro
Ik heb last van mij rug al enige tijd. Wat als dat stuk metaal me nu NIET daarvan af helpt? Ik wil het echt wel proberen maar wat ALS het niet werkt bij mij?
Wat gaan we dan als excuus verzinnen?
Als het echt zo goed is dan verkoop je toch voor veel meer en pattenteer je die zooi toch?
Oh wacht. Die van 9.95 Euro zijn natuurlijk namaak
Maar goed. Als het iemand tussen de oren helpt......... Maar ga dat niet toedichten aan dat stuk metaal.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Arepol schreef:C a s r a n schreef:Deze kerel is de beste triatleet van het moment op de middenafstand, Michael Raelert (Europees en wereldkampioen)... Powerbalance aan pols en enkel!
En dan glijd ie nog van z'n zadel... :p
En dat komt omdat hij deze niet heeft..
Zie ook HIER
HELP HELP mag hier een slotje op ... please....of openen we ook een topic over Jomanda of andere flauwekul
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Kijk da's meer mijn stijl.
Verder wel een lachwekkend topic hoor....Geen slotje!
Ik had al eens voorgesteld om dit topic op z'n minst naar het Fietscafe te verplaatsen, maar daar was de TS het niet helemaal mee eens.