Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
pffff GastheerG respect om te gaan fietsen... Gisteravond terug van de klimhal was een grote glijbaan. Vanochtend wederom dus met de auto naar het werk nu al twee weken niet gefietst maar ben blij dat gister de Tacx is gearriveerd Zondag ga ik fijn eens een uurtje fietsen met een RLV
-
- Forum-lid
Gerard bedankt, dit ziet er goed uit en kan me daar erg goed in vinden. Qua indeling precies wat ik zelf ook voor ogen had.
Die rustdag is dat echt een rustdag of kan 1 of 2 uurtjes rustig vlak rijden ook.
gr René
Die rustdag is dat echt een rustdag of kan 1 of 2 uurtjes rustig vlak rijden ook.
gr René
-
- Forum-lid
Vandaag toch weer lekker op de fiets. Was goed oppassen in de polder. Hier en daar een ijsbaantje. Lekker wint in 't olluku, en dat ging geweldig.
Zal straks niet zo lekker zijn, de windmeter heeft hier in Vlissingen Bf 5 aan en een temp van -1. Dan 20 km tegen de wind in.
Word je sterk van,
Nog een paar weken volhouden en wordt het warmer.
Marc
Zal straks niet zo lekker zijn, de windmeter heeft hier in Vlissingen Bf 5 aan en een temp van -1. Dan 20 km tegen de wind in.
Word je sterk van,
Nog een paar weken volhouden en wordt het warmer.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Robbebopper"]Hier ligt ook weer een paar centimeter. Vanavond maar weer de crossbanden monteren. PFFFFFFFFFFF!!!!!!!!
Een groot voordeel, de eerste lentedag zal dit jaar door velen extra gewaardeerd worden. Enne...oh ja, voorlopig kan de discussie over de opwarming van de Aarde de ..........juist de ijskast in.[/quote]
zal waarschijnlijk ook meteen een drukte zijn op de wegen met wielrenners
Een groot voordeel, de eerste lentedag zal dit jaar door velen extra gewaardeerd worden. Enne...oh ja, voorlopig kan de discussie over de opwarming van de Aarde de ..........juist de ijskast in.[/quote]
zal waarschijnlijk ook meteen een drukte zijn op de wegen met wielrenners
zoo ga maar weer eens op de tacx zitten, heb het ook wel gezien met dit weer.
de tacx maakt wel zwaar overuuren nu. heb de afgelopen 3 weeken niet buiten getraind echt drama is het een x droog mot ik werken...
ga as weekend is kijken of exel nog door gaat lekker met -5 ploeteren in een waaier..
de tacx maakt wel zwaar overuuren nu. heb de afgelopen 3 weeken niet buiten getraind echt drama is het een x droog mot ik werken...
ga as weekend is kijken of exel nog door gaat lekker met -5 ploeteren in een waaier..
niet zeuren maar trappen
-
- Forum-lid
De sneeuw ligt er nog maar ik zie hier vandaag toch ook een mooi zonnetje verschijnen. De eerste tekenen van het voorjaar!
Vanmiddag neem ik lekker vrij om buiten te spelen.
Vanmiddag neem ik lekker vrij om buiten te spelen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here! +2 en stralende zon hier. Dus over uurtje zit ik op de fiets.
Less is bore
-
- Forum-lid
+3, de sneeuw ligt nog in de kant, maar de straten zijn droog ! In de namiddag nog 'ns een klimtrainingkje
[quote="Bottecchia"]De sneeuw ligt er nog maar ik zie hier vandaag toch ook een mooi zonnetje verschijnen. De eerste tekenen van het voorjaar!
Vanmiddag neem ik lekker vrij om buiten te spelen. [/quote]
Geniet ervan, er is weer sneeuw opkomst in het zuiden en oosten. Maar zeggen ze dan niet zoveel, slechts 2 cm. Dit is genoeg om hard op je plaat te gaan en het hele land van slag af te helpen.
Nogmaals geniet ervan, ik moet hellaas gewoon werken.
Vanmiddag neem ik lekker vrij om buiten te spelen. [/quote]
Geniet ervan, er is weer sneeuw opkomst in het zuiden en oosten. Maar zeggen ze dan niet zoveel, slechts 2 cm. Dit is genoeg om hard op je plaat te gaan en het hele land van slag af te helpen.
Nogmaals geniet ervan, ik moet hellaas gewoon werken.
eigenwijs is ook wijs...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier begint het alweer dicht te trekken en er komt meer wind.
Toch maar naar buiten, maar wel jammer.
Toch maar naar buiten, maar wel jammer.
Less is bore