Vandaag gefietst in 2010?
Gisteren nog van Zoetermeer richting Stompwijk gereden vanaf Snoworld en het was wel redelijk te doen, af en toe wat ijsplekken in de schaduw. Echter dat was gisteren, vanochtend is er hier een dun laagje sneeuw gevallen dat net de gladde plekken bedekt! In ieder geval voorzichtig door de bochten
-
- Forum-lid
Het leek vandaag of ik in de alpen aan het fietsen was; wat een smeltwater! Zeker toen de zon erbij kwam en alles ging ontdooien was het een en al water op de weg. Aangezien ik geen voor spatbord heb, alleen een mudcatcher aan de onderbuis, kreeg ik regelmatig een kleine douche.
Was vandaag ondanks de niet al te beste ondergrond nog heel goed te doen, af en toe zelf lekker met de zon erbij! Heb er maar een duur training van gemaakt, toch nog 2:45 uur op de MTB gezeten. Wat mij betreft mag de zomer snel komen.
Was vandaag ondanks de niet al te beste ondergrond nog heel goed te doen, af en toe zelf lekker met de zon erbij! Heb er maar een duur training van gemaakt, toch nog 2:45 uur op de MTB gezeten. Wat mij betreft mag de zomer snel komen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Lekker effe stukje gefiets Was wel fris Wel weer even wennen
Ook de fiets even beter op maat gezet Zadel was nog te hoog maar kon niet meer lager door te lange zadelpen,effe naar de FM gefiets om op te lossen en andere pion/casette laten monteren 12-28 (veel te groot) werd 11 -25 (gratis) fiets was/is 1 dag oud
Morgen weer mooi weer ? We zullen zien
www.buienradar.nl
www.sneeuwradar.nl
Ook de fiets even beter op maat gezet Zadel was nog te hoog maar kon niet meer lager door te lange zadelpen,effe naar de FM gefiets om op te lossen en andere pion/casette laten monteren 12-28 (veel te groot) werd 11 -25 (gratis) fiets was/is 1 dag oud
Morgen weer mooi weer ? We zullen zien
www.buienradar.nl
www.sneeuwradar.nl
oldtimer
[quote="Diogenes"]Vandaag maar weer eens over ijsvelden gereden. Wat een ellende op de weg. Ik begin het nu echt zat te worden.[/quote]
Hmmm, rond utrecht en richting heuvelrug was het goed te doen met een lekker zonnetje erbij. Wel wordt de fiets zoooooooo vies met dit weer. Ach, kan ie weer mee onder de douce.....
Hmmm, rond utrecht en richting heuvelrug was het goed te doen met een lekker zonnetje erbij. Wel wordt de fiets zoooooooo vies met dit weer. Ach, kan ie weer mee onder de douce.....
Campy!
Zaterdag. Geen sneeuw, maar het was wel heel erg grijs.
Toch maar fietsen, binnen zitten is ook weer zo wat. Wel even de ipod mee, dan lijken de kilometers wat sneller te gaan met dit weer.
Doetinchem - Angerlo - Westervoort - Loo - Pannerden - Lobith - Spijk - Elten - 's-Heerenberg - Zeddam - Doetinchem
Toch maar fietsen, binnen zitten is ook weer zo wat. Wel even de ipod mee, dan lijken de kilometers wat sneller te gaan met dit weer.
Doetinchem - Angerlo - Westervoort - Loo - Pannerden - Lobith - Spijk - Elten - 's-Heerenberg - Zeddam - Doetinchem
Vandaag voor het eerst dit jaar weer op een echte fiets gezeten. Dat gedoe op spinning fietsen is leuk voor een tijdje maar het echte werk is toch veel leuker. Een blik in mijn trainingslogboek leert me dat het vorige tochtje op 21 November was. Da's best lang geleden dus.
En het weer wat niet eens geweldig vandaag. Eigenlijk nog helemaal geen fietsweer. 3 graden; mist; koude wind en en miezer op het eind van de rit. De fiets is weer vies. Ik ben weer koud en zit nu thuis weer op te warmen.
Laat de lente nu maar komen!
En het weer wat niet eens geweldig vandaag. Eigenlijk nog helemaal geen fietsweer. 3 graden; mist; koude wind en en miezer op het eind van de rit. De fiets is weer vies. Ik ben weer koud en zit nu thuis weer op te warmen.
Laat de lente nu maar komen!
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Vandaag heb ik een duurtraining op de Fortius afgewerkt.
Totaal 3,5 uur, met 2 sessies van 20 minuten echt doorrijden.
Gelukkig heb ik Reallife video "De Ronde van het Groene Hart" anders is het niet te doen. Nu met een muziekje en de video is het wél goed te doen.
Totaal heb ik iets boven de 100 Km gereden.
Totaal 3,5 uur, met 2 sessies van 20 minuten echt doorrijden.
Gelukkig heb ik Reallife video "De Ronde van het Groene Hart" anders is het niet te doen. Nu met een muziekje en de video is het wél goed te doen.
Totaal heb ik iets boven de 100 Km gereden.