Forumrit Drenthe: 25 April 2010!!!
Zijn die op Zondag open dan...had ik niet verwacht
Ondanks de wel of niet gratis koffie, heb ik er wel zin in. Ben al op zoek naar een etablissement met gratis appelgebak, maar die moet dan wel eerder in de route zitten, want zonder koffie is dat niets..
Ondanks de wel of niet gratis koffie, heb ik er wel zin in. Ben al op zoek naar een etablissement met gratis appelgebak, maar die moet dan wel eerder in de route zitten, want zonder koffie is dat niets..
my third love
Koffie van de AH? Dat is puur sadomasochisme....
-
- Forum-lid HC
Ik ben druk bezig wat zitvlees te kweken! Vanaf een kilometertje of 60 begint het me een beetje tegen te vallen. Hoe staat het met jullie conditie momenteel!?
-
- Forum-lid
[quote="kool486"]bij forumritten in Rotterdam en Friesland is het gebruikelijk dat de organisator appelgebak regeld, als iedereen een tochtje organiseerd met gebak is het prima te doen![/quote]
Ik denk dat jaapieo en ik hier wel uitkomen.
[quote="Ypuh"]Ik ben druk bezig wat zitvlees te kweken! Vanaf een kilometertje of 60 begint het me een beetje tegen te vallen. Hoe staat het met jullie conditie momenteel!? [/quote]
Met de conditie van ons zat het zondag wel goed, we waren wat minder te spreken over de wind. Eerste stuk flink tegen (noordoosthoek). Het principe voor de 25e is gewoon SUST (samen uit samen thuis).
Is de tank leeg, dan zetten we je midden midden in de groep en uit de wind. Iedereen moet mee kunnen.
[quote="Ypuh"]Ik ben druk bezig wat zitvlees te kweken! Vanaf een kilometertje of 60 begint het me een beetje tegen te vallen. Hoe staat het met jullie conditie momenteel!? [/quote]
Met de conditie van ons zat het zondag wel goed, we waren wat minder te spreken over de wind. Eerste stuk flink tegen (noordoosthoek). Het principe voor de 25e is gewoon SUST (samen uit samen thuis).
Is de tank leeg, dan zetten we je midden midden in de groep en uit de wind. Iedereen moet mee kunnen.
[quote="Walter G"][quote="kool486"]bij forumritten in Rotterdam en Friesland is het gebruikelijk dat de organisator appelgebak regeld, als iedereen een tochtje organiseerd met gebak is het prima te doen![/quote]
[/quote]
Maak je daar maar geen zorgen over, de 25e zullen jullie goed verzorgd worden
[quote="Walter G"][quote="Ypuh"]Ik ben druk bezig wat zitvlees te kweken! Vanaf een kilometertje of 60 begint het me een beetje tegen te vallen. Hoe staat het met jullie conditie momenteel!? [/quote]
[/quote]
Kuch.... Mijn conditie is momenteel bagger, maargoed, dat is meer wedstrijd gericht
Maak je geen zorgen over je conditie, als je in je eentje 60km fietst kun je in een groep wel 100 uithouden!
Gewoon wat minder kopwerk doen en dan kost het een stuk minder moeite allemaal!
Ben je er bij de 25e? Zou leuk zijn, hoe meer zielen.....!
[/quote]
Maak je daar maar geen zorgen over, de 25e zullen jullie goed verzorgd worden
[quote="Walter G"][quote="Ypuh"]Ik ben druk bezig wat zitvlees te kweken! Vanaf een kilometertje of 60 begint het me een beetje tegen te vallen. Hoe staat het met jullie conditie momenteel!? [/quote]
[/quote]
Kuch.... Mijn conditie is momenteel bagger, maargoed, dat is meer wedstrijd gericht
Maak je geen zorgen over je conditie, als je in je eentje 60km fietst kun je in een groep wel 100 uithouden!
Gewoon wat minder kopwerk doen en dan kost het een stuk minder moeite allemaal!
Ben je er bij de 25e? Zou leuk zijn, hoe meer zielen.....!
mijn Flickr
-
- Forum-lid HC
Ik ben er bij! Heb toevallig geen wedstrijd die Zondag (American Football).
Overigens fiets ik voor die tijd nog wel eens 100 km solo. Je hoeft niet over mijn conditie in te zitten, het zijn alleen nog de opstart pijntjes momenteel. Over een weekje of 6 staat de Elfstedentocht al voor de deur, dus ik moet nog een tandje bijzetten op de trainingen!
Misschien neem ik ook een fietsvriend +1 mee als dat geen probleem is?
Overigens fiets ik voor die tijd nog wel eens 100 km solo. Je hoeft niet over mijn conditie in te zitten, het zijn alleen nog de opstart pijntjes momenteel. Over een weekje of 6 staat de Elfstedentocht al voor de deur, dus ik moet nog een tandje bijzetten op de trainingen!
Misschien neem ik ook een fietsvriend +1 mee als dat geen probleem is?