Voor al je afspraakjes

1 NOVEMBER!! Forumrit Texel

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 01 nov 2009 21:41

Het was weer een leuke dag! Hieronder wat foto's zodat ook de thuisblijvers kunnen zien dat we heerlijk gefietst hebben.
Theo had een mooie rit uitgezet op een prachtig eiland. Theo dank hiervoor!!
De eerste en enige lekke band hadden we al met nog zicht op de boot :( Een stevige windkracht 6 in de rug zorgde er wel voor dat we de verloren tijd in no time weer terug hadden gewonnen. Richting de Cocksdorp ging het met de handjes op het stuur een hele dikke 45 per uur en Jip en Serge doken even diep in de beugel en haalden bijna de 60.
Na de uitsmijter-stop in de Cocksdorp sloeg het weer om en pakten we wat van de voorspelde regen mee. De boot van 15:00uur hebben we bewust laten lopen om nog even in een echt jutters-cafe (niet dus) te kunnen napraten.
Iedereen bedankt voor de gezellige dag!!

Fotoserie 1/3:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 01 nov 2009 21:47

[quote="BianchiSL3"]Afbeelding
[/quote]

das nogal forse steenslag :D

Ziet eruit alsof jullie het wel naar jullie zin hebben gehad ondanks het wisselvallige weertje.
Die lekke band kan niet anders zijn dan van een cervelo-bezitter :p

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 01 nov 2009 21:50

Fotoserie 2/3:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 01 nov 2009 21:55

Theo bedankt, was weer een heerlijk tochtje!

Ik was nog nooit op Texel geweest dus het was op zich al een leuke ervaring maar het was zeker de moeite waard!

De regen gooide inderdaad wat roet in het eten maar was ook weer niet onoverkomelijk zoals een aantal vreesden, ze hebben wat gemist!

Uiteindelijk was het enige slachtoffer een Dooie Kater en een lekke band, idd wederom van een Cervelo bezitter maar niet minder belangrijk wederom een Contintal Grand Prix (net zoals de 3 bij de Hilversum tocht) als er dus ooit weer wordt gezegd dat dat de beste koop is... ;-))

Het Jutters cafe was een belevenis op zich al was het alleen maar dat de frituurlucht niet meer uit mijn fietskleding gaat...
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5874
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 01 nov 2009 21:55

[quote="Arepol"]Die lekke band kan niet anders zijn dan van een cervelo-bezitter :p[/quote]

Drie maal raden wat het merk van de bandjes was.;)

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 01 nov 2009 22:05

Fotoserie 3/3:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5874
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 01 nov 2009 22:38

[quote="BianchiSL3"]Afbeelding
[/quote]

We waren niet de enige die weer en wind trotseerde.

jeroenr
Forum-lid
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:17

jeroenr 01 nov 2009 22:50

Leuke rit zo te zien heren (maar hoe kan het ook anders in de prachtige kop van Noord Holland ;) :)). Jammer dat ik het heb moeten missen.
Cervélo & Cannondale

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 660
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 01 nov 2009 22:55

Ben ook weer veilig thuis; schoon, droog en wel....
Ik sluit me bij m'n makkers aan, mooie tocht, gezellig en best mazzel gehad met het weer :D
Ik zou zeggen, tot de volgende forumrit maar weer! :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

bingohome
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 03 jan 2009 22:44

bingohome 01 nov 2009 23:55

[quote="andromeda"]
De regen gooide inderdaad wat roet in het eten maar was ook weer niet onoverkomelijk zoals een aantal vreesden, ze hebben wat gemist!
[/quote]

Foto's zien er inderdaad goed uit. Achteraf stom dat ik de rit wegens de ongunstige weersverwachtingen aan me voorbij heb laten gaan.
Met gepaste schaamte neem ik de 'watje van de week award' in ontvangst :-(

Daar staat tegenover dat ik het op mijn gewone rondje wel droog heb gehouden...

En ik zo vroeg thuis was dat ik met vrouw en kinderen mee kon naar de bioscoop. En onderweg daarheen alsnog ben natgeregend...
Maar ik heb meer verstand van gitaren...

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 02 nov 2009 00:01

Dat watje van de week hoeft nu ook weer niet :-)

Maar het was jammer, het viel allemaal wel mee. Aan de andere kant heb je ook weer leuke dingen met het thuisfront kunnen doen.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 02 nov 2009 00:15

Na een kleine omweg via Zoetermeer waar ik heb genoten van een lekkere maaltijd en heerlijk heb nagesproken met Ferry en zijn vrouw ben ook ik weer thuis.
De rit was inderdaad erg leuk, we hebben onwijze humoristische momenten gehad en verschrikkelijk gelachen. Van de wat onbesuisde actie om bij het eerste "colletje" Ferry van de eerste plek te houden, tot het omzeilen van oesters.
Natuurlijk was het weer niet ideaal, maar de temperatuur was zeer goed dus koud was het allerminst. Gelukkig kwam de regen pas na onze stop dus dan is dat altijd wel prima, al werd het op het laatste moment toch wel fris.
Mijn eerste bezoek aan het waddeneilend Texel was zeker de moeite waard. Eigenlijk best verrassend hoe veelzijdig en mooi zo'n eiland in ons eigen Nederland toch kan zijn.

Mannen allemaal bedankt, natuurlijk Theo in het bijzonder. Tot een volgende keer, ik voorspel 13december.

Plaats reactie