Tour 2009
De reden dat Grabsch zo weinig wordt genoemd is simpel: hij doet niet mee :rolleye:
(Monaco zou inderdaad ook geen parcours voor hem zijn, vlak en wat langer ligt hem beter)
(Monaco zou inderdaad ook geen parcours voor hem zijn, vlak en wat langer ligt hem beter)
-
- Forum-lid
owwwwh
In dat geval I rest my case.
MVG
In dat geval I rest my case.
MVG
Ik vraag mij af of ze op hun normale tijdritfietsen starten of eerder op aangepaste wegfietsen zoals in de klimtijdrit uit de Giro? De Avenue Kennedy en de Moyenne Corniche naar Beausoleil maar ook stukken van de Avenue Princesse Grace bij de country club lijken mij erg lastig op een tijdritfiets.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Tijdrit dit, tijdrit dat, tijdrit zus, tijdrit zo......
Volgens mij gaat er deze tour heel wat keren bergop gereden worden en zijn de tijdrit kilometers vergeleken bij andere jaren erg kort.
Focussen jullie je niet te veel op deze discipline als je het hebt over verschillen maken ten opzichte van elkaar. Op de voorlaatste dag eindigen we op de Ventoux. Al vraag ik me af of het verschil al niet daarvoor ergens in de alpen is gemaakt.
Volgens mij gaat er deze tour heel wat keren bergop gereden worden en zijn de tijdrit kilometers vergeleken bij andere jaren erg kort.
Focussen jullie je niet te veel op deze discipline als je het hebt over verschillen maken ten opzichte van elkaar. Op de voorlaatste dag eindigen we op de Ventoux. Al vraag ik me af of het verschil al niet daarvoor ergens in de alpen is gemaakt.
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Wellicht dat de favorieten elkaar in de eerste week alleen in de gaten blijven houden. Daarentegen denk ik zeker dat het groepje namen wat daar net onder valt wel eens vroeg in de tour eens stevig aan de boom zal gaan schudden. Denk aan een ploeg als Liquigas. Die hebben geen uitgesproken tour favoriet in hun midden. Wat gaat er gebeuren als een Pellizotti, Nibali, L.L Sanchez, Astarloza, Kloden, en meer van dit soort gasten zullen demareren in de Pyreneeen en de favo's blijven zitten en zo wellicht 5 minuten aan hun broek krijgen?????
Z.O Soloist schreef:Wellicht dat de favorieten elkaar in de eerste week alleen in de gaten blijven houden. Daarentegen denk ik zeker dat het groepje namen wat daar net onder valt wel eens vroeg in de tour eens stevig aan de boom zal gaan schudden. Denk aan een ploeg als Liquigas. Die hebben geen uitgesproken tour favoriet in hun midden. Wat gaat er gebeuren als een Pellizotti, Nibali, L.L Sanchez, Astarloza, Kloden, en meer van dit soort gasten zullen demareren in de Pyreneeen en de favo's blijven zitten en zo wellicht 5 minuten aan hun broek krijgen?????
Laten we hopen dat dat gebeurt, maakt het gelijk een stuk leuker.
-
- Forum-lid
En zo is het maar net!
Theo V schreef:Laten we hopen dat dat gebeurt, maakt het gelijk een stuk leuker.
Dat hangt er vanaf. Ik vond vorig jaar een anticlimax, terwijl dat in de bergen werd beslist. Sastre heeft +/- 1 aanval geplaatst en wint de tour.. leuk hoor.
Geef me dan maar een tijdrit waar de favorieten tot het bot moeten gaan.
-
- Forum-lid
Ja maar dan heb je het wel over een van de klassements renners. Daar verwacht ik ook niet teveel vuurwerk van. Gezien het groot aantal luxe knechten en jongens die niet top tien zullen rijden maar wel vol voor eigen kansen kunnen gaan verwacht ik wel een aanvallende tour.
+ nog eens 2 etappes zonder oortjes. Ik heb er vertrouwen in dat het deze juli niet vaak saai zal zijn.
+ nog eens 2 etappes zonder oortjes. Ik heb er vertrouwen in dat het deze juli niet vaak saai zal zijn.
-
- Forum-lid
IDD, nu zijn er meer strijdbare renners te bewonderen, tenzij er weer één of ander "dopinglijk" weer uit de kast valt, en dat er weer zo'n 20 renners naar huis worden gestuurd.......
Het blijft zowiezo spannend tot de top van de Mont Ventoux
MVG
Het blijft zowiezo spannend tot de top van de Mont Ventoux
MVG