Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010
-
- Forum-lid
[quote="de zwarten"]Parijs-Roubaix muddy teaser (ergens eind maart of later liefst):
1. de zwarten
(zie ik daar een nieuw topic aankomen met een geweldige respons? )[/quote]
Lijkt me goed: een nieuw topic. Gaan we hier verder met de editie van 6 juni '10!
1. de zwarten
Lijkt me goed: een nieuw topic. Gaan we hier verder met de editie van 6 juni '10!
[quote="Walter G"][quote="de zwarten"]Parijs-Roubaix muddy teaser (ergens eind maart of later liefst):
1. de zwarten
Lijkt me goed: een nieuw topic. Gaan we hier verder met de editie van 6 juni '10![/quote]
Mocht dat topic geopend worden zet mij er dan maar bij,
aangezien ik nu al de benen stil houd als ik door een modder(p)laag over het fietspad moet valt er voor mij nog aardig wat te oefenen.
1. de zwarten
2. amro (maar alleen als het het slecht is)
3. Binkie4
4. Bontempi56
5. GastheerG
6. rhalff
13. Bottechia
1. de zwarten
Lijkt me goed: een nieuw topic. Gaan we hier verder met de editie van 6 juni '10![/quote]
Mocht dat topic geopend worden zet mij er dan maar bij,
aangezien ik nu al de benen stil houd als ik door een modder(p)laag over het fietspad moet valt er voor mij nog aardig wat te oefenen.
1. de zwarten
3. Binkie4
4. Bontempi56
5. GastheerG
6. rhalff
13. Bottechia
-
- Forum-lid
Parijs-Roubaix muddy teaser :
1. de zwarten
3. Binkie4
4. Bontempi56
5. GastheerG
6. rhalff
7. BianchiSL3
13. Bottechia
1. de zwarten
3. Binkie4
4. Bontempi56
5. GastheerG
6. rhalff
7. BianchiSL3
13. Bottechia
-
- Forum-lid
Ik heb hier even een apart topic aangemaakt. Kunnen we daar lekker verder plannen en puzzelen.
ik dacht aan tubes (vittoria pave 24 mm voor en 27 mm achter) of is dat een heel slecht plan?
tweede optie is een ATB met voorvering, maar dan zal ik wel een mietje zijn
ik dacht trouwens dat het feest in april was, maar heb dus 2 maandjes meer om te oefenen. kan ik wel gezellig mee met de forumrit!!
tweede optie is een ATB met voorvering, maar dan zal ik wel een mietje zijn
ik dacht trouwens dat het feest in april was, maar heb dus 2 maandjes meer om te oefenen. kan ik wel gezellig mee met de forumrit!!
Profs rijden ook op tubes maar die hebben dan ook weer een volgwagen...
Als je handig bent met het wisselen van tubes onderweg is het geen probleem maar ik denk dat draadbanden practischer zijn. (zonder hiermee een discussie te laten opbloeien)
Een ATB met vering is echt NOT done, als je dat doet wordt je in ieder geval door één deelnemer mietje genoemd
Als je handig bent met het wisselen van tubes onderweg is het geen probleem maar ik denk dat draadbanden practischer zijn. (zonder hiermee een discussie te laten opbloeien)
Een ATB met vering is echt NOT done, als je dat doet wordt je in ieder geval door één deelnemer mietje genoemd
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
Is een crosser wel done (ridley crossbow)??
Hierin kan ik namelijk wel 27 mm kwijt. In de racer wordt dit toch krap.
Hierin kan ik namelijk wel 27 mm kwijt. In de racer wordt dit toch krap.
Wat mij betreft wel, en anders zijn we maar samen fout, twijfel zelf of het 'done' is om met baggerweer met cross banden te rijden, maar mijn winterfiets/ crosser met conti 4 season 25 is wat mij betreft prima.
p.s.
Uiteindelijk doe je het toch voor je zelf...
p.s.
Uiteindelijk doe je het toch voor je zelf...
tjah, geen cross, wel 28mm op de racefiets, wat sluit je uit he ?
[img=http://www.fatwheels.com/images/outrig16-300pix.jpg]
[img=http://www.fatwheels.com/images/outrig16-300pix.jpg]
Crossers zie je genoeg tijdens de rit, ik heb menig cantileverrem gezien daar.
Ik denk overigens dat dat de beste oplossing is voor het modderprobleem wat wij hadden met onze gewone remmen.
De DONE/NOT DONE stelling van mij moet je natuurlijk niet te serieus nemen en ging overigens over een ATB met vering, daar hebben ze weer een andere PR voor.
Vraag maar aan GastheerG.
Ik denk overigens dat dat de beste oplossing is voor het modderprobleem wat wij hadden met onze gewone remmen.
De DONE/NOT DONE stelling van mij moet je natuurlijk niet te serieus nemen en ging overigens over een ATB met vering, daar hebben ze weer een andere PR voor.
Vraag maar aan GastheerG.
"Try not. Do or do not......there is no try"
probleem is dat ik "maar" 1 racefiets heb. en die wil ik niet vernaggelen met 1 rit in de hel. dus ik heb 2 opties:
- mijn cannondale "mietje" mountainbike met supermoto's
- een krakfiets kopen en die na PR weer verkopen als-ie nog heel is
als ik nou een racestuur op de MTB monteer? niemand die het ziet toch
- mijn cannondale "mietje" mountainbike met supermoto's
- een krakfiets kopen en die na PR weer verkopen als-ie nog heel is
als ik nou een racestuur op de MTB monteer? niemand die het ziet toch