garantie
Ik heb een fiets waar ik dankzij vos 2000 euro minder voor betaalde. Ik ben dan haast wel gek om te gaan zeuren om service. Daarnaast heb ik geen klachten over de fiets en rijd ik tevreden.
Maar stel, ik heb een servicebeurt nodig en ik wil niet terug naar vos, dan kan ik toch beter het volle pond betalen voor een servicebeurt bij een lokale fm.. Nergens kan ik namelijk een fiets van hetzelfde kaliber kopen voor deze prijs.
Maar stel, ik heb een servicebeurt nodig en ik wil niet terug naar vos, dan kan ik toch beter het volle pond betalen voor een servicebeurt bij een lokale fm.. Nergens kan ik namelijk een fiets van hetzelfde kaliber kopen voor deze prijs.
Stokie schreef:Ik heb een fiets waar ik dankzij vos 2000 euro minder voor betaalde. Ik ben dan haast wel gek om te gaan zeuren om service. Daarnaast heb ik geen klachten over de fiets en rijd ik tevreden.
Ik heb weliswaar geen fiets van Vos.
Maar ik vraag mij af of een hoop mensen toch niet een beetje hypocriet zijn. Sommige mensen hebben de mond vol van de te lage prijzen van winkels welke fietsen verkopen, want de service is zo vreselijk fantastisch bij hun fm. Maar een dag later kopen ze wel hun pc/laptop/lcd-tv/plasma-tv/enz/enz bij een een of andere vage internet-shop omdat die daar een paar tientjes goedkoper is.
Met andere woorden, wordt er ook niet af en toe met 2 maten gemeten?
Ik vind computers niet echt te vergelijken met fietsen eerlijk gezegd. Om te beginnen zijn de onderhoudskosten aan een PC bij een goed PC (of laptop) te verwaarlozen. Ik heb thuis veel hardware staan (servers, pc's, laptops, en mediaplayers) en daar is nooit iets mee.
Aan upgraden doe ik niet (zelden). Eventueel een keer een grotere HD, maar zelfs geheugen meestal niet. Als het geheugen niet meer toereikend is, is het vaak ook tijd voor een nieuwe PC.
En als we dan toch de vergelijking aangaan: ik word op feestjes en partijen echt gekgezeurd (krijg je als je werkzaam bent in de ICT) over pc's/laptops die dan 'goedkoop' bij de Aldi/Mediamarkt/internetshop gekocht zijn en waar dan iets mee is. En dan lach ik in mijn vuistje. Ik bestel al jaren zonder uitzondering bij Dell. Net iets duurder vaak, maar o zo degelijk. En dan gaat de vlieger dus wel op.
-1
Aan upgraden doe ik niet (zelden). Eventueel een keer een grotere HD, maar zelfs geheugen meestal niet. Als het geheugen niet meer toereikend is, is het vaak ook tijd voor een nieuwe PC.
En als we dan toch de vergelijking aangaan: ik word op feestjes en partijen echt gekgezeurd (krijg je als je werkzaam bent in de ICT) over pc's/laptops die dan 'goedkoop' bij de Aldi/Mediamarkt/internetshop gekocht zijn en waar dan iets mee is. En dan lach ik in mijn vuistje. Ik bestel al jaren zonder uitzondering bij Dell. Net iets duurder vaak, maar o zo degelijk. En dan gaat de vlieger dus wel op.
-1
Diogenes schreef:>tot aan het vervangen van gebroken spaken praktisch niets betaald... Dat is service.
Spaken horen niet te breken. Als het wel gebeurt, is of het wiel slecht gebouwd, of het is mishandeld. Ik heb wielen die 7 jaar oud zijn, hetgeen neerkomt op minimaal 110.000 km en ik heb nog NOOIT spaakbreuk gehad.
Diogenes
Als je door een put rijden en vervolgens over een aantal kasseienstroken rijden 'mishandelen' noemt is het wiel inderdaad mishandelt... Dat mijn LBS de gebroken spaak vervolgens kostenloos vervangt en het wiel weer keurig recht maakt noem ik service...
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Was gisteren bij Vos, hij wordt (is) official dealer van Veltec. Daarmee komt denk ik echt een einde aan dit vermakelijke topic!
-
- Forum-lid
Stokie schreef:Was gisteren bij Vos, hij wordt (is) official dealer van Veltec. Daarmee komt denk ik echt een einde aan dit vermakelijke topic!
En volgens mij wrijft dhr. Vos zich ook vermakelijk in de handen
Hij (vos) was er uiterst serieus over. Aangezien ik wel vaker een serieus gesprek met de man heb gevoerd vraag ik mij af waarom ik het met een korrel zout moet nemen.. Volgens mij is dit gewoon een slimme zet van veltec, want nu zijn zij van het 'gezeik', op een forum als dit, af.
Tja, uiteraard was hij er erg serieus over.....als ik fietsen van een bepaald merk op een dubieuze wijze zou geleverd zou krijgen zou ik ook zeggen dat ik een officiele dealer ben van al die merken die ik aan het verkopen ben (kijk maar eens op de sites van bijv Pinarello, Trek, Orbea etc. bij geen van de merken staat de Vos als dealer vermeld).
En wat voor gezeik zou Veltec hebben?? Ik vindt het niet bepaald bevorderlijk voor het imago van je merk (Cervelo is 1 van de merken die Veltec vertegenwoordigt) om je fietsen in zo'n groezelige keet als die van de Vos te hebben staan! Zou dus dom van ze zijn...
De Vos is gewoon een ordinaire schreeuwer die in het totaal niet gehinderd wordt door enige echte kennis van zaken vwb de wielersport.
Wat dat betreft is het wel een komische winkel: ik bedoel, ga maar eens met
de Vos in gesprek over materiaal en wielrennen, het is werkelijk hilarisch wat voor onzin die kerel met een stalen gezicht staat uit te kramen!! Over je klanten serieus nemen gesproken.....
Wel is hij goed in het op louche-achtige wijze verkrijgen van verschillende fietsen (en geloof me: er zijn weinig/geen merken of importeurs blij met de Vos..) en die op smakeloze en stijlloze manier aan de man brengen.
Ieder verstandig mens loopt met een grote boog om deze winkel heen...
Er zijn nog genoeg andere "prijsvechters" die wel weten waar ze mee bezig zijn, en die wel officieel dealer zijn van de merken waarvan de Vos dealer claimt te zijn.
En wat voor gezeik zou Veltec hebben?? Ik vindt het niet bepaald bevorderlijk voor het imago van je merk (Cervelo is 1 van de merken die Veltec vertegenwoordigt) om je fietsen in zo'n groezelige keet als die van de Vos te hebben staan! Zou dus dom van ze zijn...
De Vos is gewoon een ordinaire schreeuwer die in het totaal niet gehinderd wordt door enige echte kennis van zaken vwb de wielersport.
Wat dat betreft is het wel een komische winkel: ik bedoel, ga maar eens met
de Vos in gesprek over materiaal en wielrennen, het is werkelijk hilarisch wat voor onzin die kerel met een stalen gezicht staat uit te kramen!! Over je klanten serieus nemen gesproken.....
Wel is hij goed in het op louche-achtige wijze verkrijgen van verschillende fietsen (en geloof me: er zijn weinig/geen merken of importeurs blij met de Vos..) en die op smakeloze en stijlloze manier aan de man brengen.
Ieder verstandig mens loopt met een grote boog om deze winkel heen...
Er zijn nog genoeg andere "prijsvechters" die wel weten waar ze mee bezig zijn, en die wel officieel dealer zijn van de merken waarvan de Vos dealer claimt te zijn.
Gang is alles!!